Algemeen Ouderschap Algemeen Ouderschap

Algemeen Ouderschap

Lees ook op

Wat had officier van justitie Jelle van Santen uit moordvrouw ook al weer op zijn kerfstok?

We kijken naar de herhaling van moordvrouw op de computer, in deze aflevering komt de eerder door het team opgeborgen officier van justitie Jelle van Santen vrij. Maar wat had hij ook alweer gedaan dat hij opgeborgen werd? Ik weet het niet meer. Iemand wel?

Puck

Puck

18-02-2015 om 12:12

weet t ook niet meer

Ben ik ook wel benieuwd naar. Ik weet nog wel dat hij in de rechtbank tijdens een zaak werd aangehouden. Was het niet iets met uitspraken naar de hand van de verdachte zetten?
Heb even snel gegoogeld en volgens mij wordt in aflevering "de bekentenis" duidelijk wat hij gedaan heeft.

http://www.rtlxl.nl/#!/moordvrouw-218051/5a987582-3ace-3bb4-a2f2-3a0a215e85dd

Emine

Emine

18-02-2015 om 12:50 Topicstarter

Ja zonde he....

....dat ze dat in de afleveringen 'hoogverraad' niet even een reminder hebben ingebouwd van waar die officier ook weer voor zat. Ik ga proberen tijd te vinden naar de aflevering te kijken. Maar als iemand het weet......

Puck

Puck

18-02-2015 om 12:53

Emine

Ik heb ook geen tijd om de aflevering te kijken de komende dagen, vandaar dat ik even een linkje heb geplaatst. Als jij er wel tijd voor hebt...... ook melden he!

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.