Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Algemeen Ouderschap Algemeen Ouderschap

Algemeen Ouderschap

Lees ook op
Nynke

Nynke

17-08-2018 om 17:30

Zwangerschap en vergeetachtig

Ben zwanger, 18 weken, van ons vierde kindje. Alles verloopt goed maar, pff tjonge weet niet wat het is maar ben toch me vergeetachtig in alles.

Wat ik wil gaan doen
Bij boodschappen doen (neem normaal nooit een lijstje mee)
Sleutels waar ik die gelaten heb
Pincode van de bankpas
Ben ik bij de huisarts met onze vier jarig zoontje vergeet ik welke kleur jas (groen) hij heeft en pak per ongeluk een grijze meisjes jas van hetzelfde merk (allebei model parka) en laat hem deze aandoen. Pas eind van de dag vertelde mijn man het.
Afspraken
Ga zo maar door

Dit is toch niet meer normaal?

Tja moet ik nu naar een huisarts, wel de afspraak opschrijven anders vergeet ik die hahaha.

Volkomen normaal. Je hebt al drie kinderen rondlopen waar van alles mee moet en zal en dan ben je ook nog zwanger. Wel heel vervelend en onhandig.

skik

Tango

Tango

25-08-2018 om 21:37

Opschrijven

Lijkt mij ook normaal. Ik zou zoveel mogelijk opschrijven. Pincode is misschien niet zo handig, maar boodschappenlijstjes, afspraken etc. wel. Schaf een kalender aan voor thuis of een agenda en zet daar alle afspraken in. Leg spullen op een vaste plek, bijv. sleutel aan een haakje of in een bakje.
Pas als je na je zwangerschap en de eerste weken met je vierde kindje nog steeds zo vergeetachtig bent zou je eens naar de huisarts kunnen gaan. Maar ook dan zou ik het nog begrijpen hoor. 4 kinderen is best druk, niet raar dat je af en toe iets vergeet.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.