Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
10-01-2012 om 20:14
Dochter komt thuis met trieste mededeling: het aan/uitknopje van de iPod is kapot. Ze heeft het ding sinds naar laatste verjaardag in mei, dus nog lang geen jaar.
Zit er garantie op zoiets, iemand weleens meegemaakt? Ze gaat er morgen mee naar de MediaMarkt waar-ie is aangeschaft.
10-01-2012 om 22:47
Hier ook
Na een half jaar ofzo al. Ik ben er niet eens mee teruggegaan, maar dat kan heel goed denk ik?
Mijn beeldscherm zet zichzelf na 1 minuut 'uit'. Daar doe ik het maar mee ik weet dat apple apparaten eigenlijk te snel stukgaan in vergelijking met de prijs.
Maar ik heb een ipod touch, weet niet of dat uitmaakt. Geweldig ding verder
app-sent
12-01-2012 om 10:11
Daar gaat-ie dan
zonder aan/uit knopje was er niet veel meer mee te doen - hoe doe jij dat dan?
Het is trouwens een nano, is dat erg anders dan die van jou?
Affijn, hij is terug naar MediaMarkt, een medewerker vulde eerst het adres verkeerd in, daarna schreef hij de klacht met rare fouten 'het oud/aan knopje is defect' en dochter vraagt zich af of het apparaat inderdaad over vijf weken funcionerend retour komt. Ze krijgt een brief - hoe ouderwets!- wanneer ze hem weer kan ophalen.
De oordopjes heeft ze thuis gehouden, kunnen die alvast niet kwijt raken en zo is er nog een herinnering aan haar geliefde apparatuurtje.
12-01-2012 om 18:59
Service
Apple zelf heeft goede service, ik neem aan dat Mediamarkt 'm nu naar Apple stuurt? (wij hadden hem bij de applewinkel gekocht) en kregen na een paar weken een nieuwe ipod. (we kregen een brief mee dat we 'm afgeleverd hadden en (ik geloof) een belletje toen we de nieuwe mochten komen halen) Dochter had de ipod classic en het draaischrijfje deed raar.