Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

Kaaskopje

Kaaskopje

20-03-2011 om 21:31

Adobe crasht steeds

Ik word er een beetje moe van. Adobe crasht aan de lopende band op deze computer. We hebben tijdelijk een andere computer gebruikt en daar gebeurde het niet. Hoe kan ik dit oplossen?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Bedoel je

Bedoel je Adobe Flash Player? En welke versie heb je? Kijk in start - configuratiescherm - programmas/software en check daar de versie. Versie 10 geeft vaker problemen. Oplossing 1: updaten, misschien zijn er al weer bugs opgelost. Oplossing 2, Flash verwijderen bij software en bij Adobe een oudere versie downloaden en installeren.

Kaaskopje

Kaaskopje

20-03-2011 om 23:03

Myar

Als het goed is heb ik versie 9.nog wat en zou ik naar 10.nog wat moeten upgraden. Dat heb ik ooit gedaan en later weer teruggedraaid. Ik zit nu dus weer in 9. Moet ik dan naar een nóg oudere?

Kaaskopje

Kaaskopje

20-03-2011 om 23:57

Verwijderd

Ik heb de flash player in zijn geheel verwijderd, ook ActiveX. Toch weer 10 geïnstalleerd en nu kijk ik wel wat er gebeurd. We hebben Windows Vista, dus daar moeten de nieuwste versies toch op werken zou je zeggen.

Kaaskopje

Ben 't probleem flash en Vista al vaker tegengekomen. Ik verwacht dat Adobe snel met een update zal komen maar als 't nog steeds niet werkt gewoon terug naar 9.

Kaaskopje

Kaaskopje

22-03-2011 om 01:43

Het is er nog

Het gebeurt nog steeds. Ik zal komende week 9 installeren. Bedankt.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.