Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

Shonagh

Shonagh

01-12-2013 om 12:15

Albelli vraag

Ik ben een Albelli fotoboek aan het maken, ben bijna klaar en twijfel nu of ik toch niet een maat groter wil. Moet ik dan helemaal overnieuw beginnen, of kan ik het over zetten naar "maatje groter". Ik zie die mogelijkheid niet, maar lijkt me dat verkooptechnisch dat handigheidje er toch wel zou moeten zijn. Wie weet het ?

Het kan niet in alle gevallen, zover ik begrijp.

http://www.albelli.nl/hoe-het-werkt/formaat-wijzigen

Shonagh

Shonagh

01-12-2013 om 14:28

Nee

Alleen kleiner heb ik gezien, ik heb ne een M wil eigenlijk wel graag een L.

Dalarna

Dalarna

01-12-2013 om 15:13

Onlogisch

Ik vind het wat onlogisch dat kleiner wel zou kunnen en groter niet....

Shonagh

Shonagh

01-12-2013 om 18:15

Dalarna, ik ook, vandaar mijn vraag.

maar dit lees ik in de link die Jasam gaf.

Heb je het fotoboek met ons online programma gemaakt? Dan is de optie ‘Formaat wijzigen’ niet mogelijk. Je kunt wel altijd een maatje kleiner bijbestellen.

Deze link is er niet op de Engelse site, waar ik mee werk. Alleen maar 2 mogelijkheden om iets te wijzigen: extra glossy papier en een kleiner formaat.

Polletje Piekhaar

Polletje Piekhaar

10-12-2013 om 15:27

waar het aan ligt

is of de verhoudingen van een groter of kleiner boek hetzelfde zijn. heb je een vierkante, dan kun je bij het bestellen zo een kleiner of groter formaat bij bestellen. Of je kunt al eerder het formaat wijzigen als de verhoudingen maar het zelfde zijn.

Rafelkap

Rafelkap

10-12-2013 om 17:22

Ik heb er vorige week een gemaakt en toen ook besloten een maat groter te kiezen. Dat kon. De oude bleef bewaard.
Het was wel allebei vierkant.

Bedankt

Ja, de wijzigingen bij het vierkante model snap ik, de mijne is "landscape". Het boek is klaar maar nog niet besteld, binnenkort maar weer even mee aan de gang, wil het toch groter.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.