Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

Femke_

Femke_

13-02-2010 om 21:14

Alternatief voor habbo?

Mijn zoon wil dolgraag op Habbo, nu zijn wij daar niet blij mee (doelgroep 12 tot 18, en erg commercieel) en op zoek naar een alternatief. Het blijkt hem vooral te gaan om het 'spelen en praten met vriendjes' en het 'werken' zodat je wat kunt kopen.
Heeft er iemand een goed idee voor een alternatief?
Alvast bedankt!
Femke

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Vera*

Vera*

13-02-2010 om 21:58

Hier

Zoon het tribalwars gespeeld. The West en Grepolis zijn het meest recent. Je moet dingen bouwen en je hebt een forum en je kunt lid worden van een stam of een stad.

Kaaskopje

Kaaskopje

14-02-2010 om 01:57

Facebook

Ik heb een Facebook account en speel daar Farmville en Café World, maar er zijn meer spelletjes. Het is niet zo dat je ín het spel met elkaar kunt praten, maar je kunt wel berichtjes naar elkaar sturen en je kunt ook chatten als je wilt (ik doe dat nooit). Door te spelen verdien je munten, waarmee je 'je werk' kunt doen en uit kunt breiden en je stuurt elkaar ook cadeautjes. Ik vind het erg leuk.

Femke_

Femke_

15-02-2010 om 11:00

Vera en kaaskopje

Bedankt voor jullie reacties!
Vera, over de tribalwars denk ik nog even na...ziet er in ieder geval grafisch erg fraai uit, maar ik ben bang dat zoon er niet achter vandaan te krijgen is
Kaaskopje: farmville lijkt me ook leuk, maar engels is nog wat te hoog gegrepen voor zoon van 8
Femke

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.