Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

maan.

maan.

30-05-2018 om 12:27

Altijd weer die updates..

Windows is stom. Iedere keer na updates weer gedoe. Standaardprogramma's die ongevraagd veranderd worden, toetsenbordinstellling die ongevraagd gewijzigd wordt. En nu weer een geluidskaart die voor foutmeldingen zorgt. Helaas niet meer ondersteund (eol) en nu dankzij update nr zoveel dus met problemen.

Er werd al gezegd stap over naar apple maar er draait software op voor dochter en dat draait alleen onder windows.

Zo. Ik heb ff mijn frustratie geuit.

Lusithania

Lusithania

30-05-2018 om 13:56

Ken het

Elke wat grotere Windows update heeft een een upgrade nodig van mijn schermleessoftware. En ik zou er volgens de zorgverzekeraar pas na drie jaar een nieuwe mogen aanvragen.......

Jasmijn

Jasmijn

30-05-2018 om 14:19

Maan

Je kunt toch overwegen een mac te nemen en dan een programma als Parralels erop te zetten, dan kan je dat ene programma toch ook op de mac draaien. Check wel even voor de zekerheid bij een apple winkel, maar dat zou een oplossing kunnen zijn?

Angela67

Angela67

30-05-2018 om 15:17

Jasmijn

Zomaar een Mac nemen is een vrij ingrijpend advies. Daar kun je helemaal niets aan doen.
Gr Angela

Angela67

Angela67

30-05-2018 om 15:18

En ( in mijn optiek te) duur
Gr Angela

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.