Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

Isabella Caramella

Isabella Caramella

12-04-2012 om 13:29

Apps ipad voor volwassenen

Sinds kort een ipad. Wat voor apps gebruiken jullie? Ik lees graag tips (ben niet zo van spelletjes)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Rosa van der Zanden

Rosa van der Zanden

12-04-2012 om 14:21

Veel

Weet je zeker dat je spelletjes niet leuk vindt of hou je niet vam games? De kinderen hebben de meest maffe en zinloze games, zelf doe ik een paar spelletjes.
De 'grote mensen apps' die ik veel gebruik, geen spelletjes (in willekeurige volgorde):
OOL
Op het gebied van tv: gemist, rtl xl, FilmOn Plus, BBC iPlayer
Pinterest
Flipboard
Wififinder
NuHd
NRC
accuweather (vind ik beter dan buienradar)
De bibliotheek (inloggen op je eigen bieb en verlengen of reserveren)
Div radiozenders (itt online speelt een app door als je iets anders gaat doen of een ander scherm pakt)
SoundHound (je houdt iPad bij een liedje wat je niet kent, hij zoekt hem op en vervolgens kan je het in youtube luisteren of kopen in de app store. Info over de artiest erbij en andere nummers van deze artiest)
Rosa van der Zanden

Vera*

Vera*

12-04-2012 om 17:20

Hier nu ook

Sinds vandaag heb ik hier ook een Ipad. Vooral zoon werd helemaal wild maar hij moet het maar doen met zijn Ipod.

Komt ie

Ouders online
Appie
Nu.nl
NOS teletekst
Linda.
Buienradar
RTL nieuws
Uitzending gemist
BBC iPlayer
Makeup Alley (online gebruikersbeoordelingen van vrijwel alle cometica die je kunt bedenken)
Reclamefolder (alle reclamefolders elke week nieuw in 1 app)
Feyenoord
Evernote (notitieprogrammaatje)
R-Tap Drums (drumprogrammaatje)
Giel
3FM
IMDB (internet movie database)
Goodreads (boekensite met online gebruikersoordelingen, heb daar al veel tips voor leuke boeken gevonden)
TV-gids.tv
Bijenkorf
Online bankieren
Calculator
ANWB Kampioen
Stellarium
Marktplaats
Studioshare (app van Gibson om je gitaar te stemmen)
Flipboard

Veel plezier met je iPad!

Chris

mirreke

mirreke

13-04-2012 om 17:27

Ik heb nogal wat

woordenboeken, spelling en grammatica apps.
Ik heb veel wat ChrisH ook heeft: verder heb ik online betaalapp van mijn bank, LockBox (een app om al je wachtwoorden en andere gegevens per onderdeel op te slaan), NS Reisplanner, Google Earth, PayPal, Skype, 9292OV, Weer, the Weather App (deze is erg goed, 10 dagen vooruit, per lokatie in te stellen, zeer goede voorspellingen, ik sta te boek als een weergoeroe, het is altijd goed!), QuakeFeed (aardbevingen), veel kranten, ook buitenlandse, zoals Huffington Post, Daily Beast, verder Discovery, AlJazeera, CNN, Twitter, LinkedIn, veel educatieve spelletjes en jeugdboeken, livestream, ik hou erg van visuele illusies dus dat soort apps, teken- en creatieve apps. Rayman!!! De spelletjes van Pangea zoals Bugdom. Ik hou ook erg van puzzelspellen, maar dan wel hoe maak je met drie radartjes en twee schakelingen een compleet circuit, daar heb ik ook enkele leuke van.
Je kunt nu ook Word kopen voor de ipad of gebruik maken van een gratis wordprocessor. Er zijn goede fotobewerkingsapps.
Ik heb ook radio apps, de jeugd encyclopedia brittanica serie, ik heb een fantastische jeugdopera: Rockford's Rock Opera, met plaatjes en animaties, heel erg leuk! Deze is niet gratis, eerste deel (van wel een uur!!) is trouwens wel gratis.
Ik heb meerdere e-readers, maar vind de Kindle toch wel het lekkerst lezen. Diverse museum apps (ook van bv. het Louvre), MoMa (museum of Modern Art), Een app waar je alle laatste filmtrailers automatisch binnenkrijgt en kunt bekijken (Trailers US), waarschijnlijk is er ook een Trailers UK, Reptielen en amfibieen van Nederland.
Ik heb altijd een ruime keus aan boeken bij me, en natuurlijk muziek, via itunes.
Super, een iPad (iPod trouwens ook hoor).

Isabella Caramella

Isabella Caramella

13-04-2012 om 18:01

Leuk!

Leuk, dank je wel voor de links! Ik ga even kijken.
Tot nu toe alleen voor de kinderen spelletjes opgezet, maar ik wil er ook wel mee spelen

Lockbox?

Een App dat al je wachtwoorden 'veilig' voor je opslaat? Als er nou een mannetje bij je aanbelt met de vraag of je al je wachtwoorden en persoonsgegevens in zijn boekje wil schrijven en hij mededeelt dat hij ze héél goed zal bewaren. Ga je daar dan ook op in???

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app

Ely

Ely

14-04-2012 om 22:21

Mirreke

Heb je een paar namen van de Apps met puzzelspelen die je beschrijft? Klinkt leuk
Merci

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

JansjeRommy

JansjeRommy

19-04-2012 om 00:04

En ook

IAnnotate voor lezen en bewerken van je pdf documenten

Booking app voor hotelboekingen

NS app voor treineninfo

Ziggo app voor een heel handig overzicht van wat er op tv is

En ok een spelletje dan, super seven.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.