Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

Apps 'verdwenen'

Op mijn Android telefoon zijn opeens apps 'verdwenen' (o.a. chrome en camera). Ze staan nog wel op mijn telefoon maar zijn verdwenen van het bureaublad. Ik kan ze nog wel openen via instellingen-->apps. Dus ze staan in principe nog wel op mijn telefoon. Iemand enig idee hoe ze weer terug te krijgen zijn op het bureaublad.

Als het goed is kun je van onderen af omhoog vegen en zie je alle apps op alphabetische volgorde. Dan je vinger op gewenste app houden (vasthouden) en naar boven bewegen. App niet loslaten. Dan opent één van je schermen en kunnen hem daar neer zetten. Hopelijk begrijp je mn uitleg

Caroline80

Caroline80

30-06-2023 om 07:29 Topicstarter

Annelies58 schreef op 30-06-2023 om 07:06:

Als het goed is kun je van onderen af omhoog vegen en zie je alle apps op alphabetische volgorde. Dan je vinger op gewenste app houden (vasthouden) en naar boven bewegen. App niet loslaten. Dan opent één van je schermen en kunnen hem daar neer zetten. Hopelijk begrijp je mn uitleg

Ik snap wat je bedoelt, maar dat werkt bij mij niet. Ik heb wel via de drie puntje alle apps in alfabetische volgorde op mijn scherm kunnen krijgen, maar ook dan staan de verdwenen apps er niet bij.

En als je de app ingedrukt houdt, krijg je dan geen keuzemenu?

Caroline80

Caroline80

30-06-2023 om 08:36 Topicstarter

GinnyTwijfelvuur schreef op 30-06-2023 om 07:57:

En als je de app ingedrukt houdt, krijg je dan geen keuzemenu?

Nee

Dus je kunt niet de app camera vasthouden en slepen naar voorbladen?

Opnieuw installeren een optie? 

Wat ik deed: google je probleem. Of bel/app de helpdesk van je fabrikant met vraag om advies. 

Caroline80

Caroline80

30-06-2023 om 09:03 Topicstarter

Anna Cara schreef op 30-06-2023 om 08:40:

Dus je kunt niet de app camera vasthouden en slepen naar voorbladen?

Opnieuw installeren een optie?

Wat ik deed: google je probleem. Of bel/app de helpdesk van je fabrikant met vraag om advies.

Opnieuw installeren werkt ook niet.  Ik heb mijn probleem ook al gegoogled, maar geen oplossing gevonden.

Vreemd .... Kan het zijn dat je per ongeluk apps hebt samengevoegd? Dwz met swippen per ongeluk de ene app op de andere gezet waardoor ze gekoppeld zijn? Het is natuurlijk vreemd dat je ze niet kan vinden maar ook niet opnieuw installeren. Alsof ze er toch nog zijn maar onzichtbaar 🤔

Of even bij een telefoonwinkel naar binnen lopen. Daar lopen van die jeugdige verkopers die met 2 klikken alles weer in ere herstellen. 

Caroline80

Caroline80

30-06-2023 om 13:17 Topicstarter

Nou het probleem is opgelost. Ik heb de hele ochtend contact gehad met samsung via whatsapp. Uiteindelijk kwam ik in een scherm terecht waarin een aantal missende apps op verborgen waren gezet. Vraag me niet hoe ze daar terecht zijn gekomen.

Het lijkt erop dat je app-iconen verdwenen zijn van het Android-bureaublad, hoewel de apps toegankelijk blijven in Instellingen. Om dit op te lossen, probeert u app-voorkeuren opnieuw in te stellen: Instellingen --> Apps --> App-Voorkeuren opnieuw instellen. Een andere optie: Ga naar Instellingen -- > Apps, Selecteer ontbrekende apps en kies "Toevoegen aan startscherm" of "Snelkoppeling maken" om pictogrammen terug te brengen.

Apps up-to-date houden via systeemupdates in instellingen kan helpen. Bovendien is aangepaste Java-softwareontwikkeling cruciaal voor op maat gemaakte app-oplossingen, die functionaliteit, efficiëntie en unieke functies garanderen.

De veelzijdigheid van Java is de sleutel voor robuuste, schaalbare applicaties, die complexe bewerkingen in webgebaseerde, zakelijke of Android-apps kunnen uitvoeren. Technologieën zoals aangepaste custom java software development: 

-knip-

de prestaties van Java-apps aanzienlijk verbeteren door robuuste gegevensverwerking en streaming mogelijk te maken. Bovendien heeft het een impact op toepassingen. Ik heb met deze bol gewerkt en weet wat ik ermee moet doen.

tip - zet bij de startscherminstellingen Lay-out vergrendelen "aan".
Dat voorkomt per ongeluk apps samenvoegen of verwijderen (bij telefoon uit broekzak halen bijvoorbeeld).

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.