Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

Bestaan er nog 'nette' providers...? graag tips :))

Hallo allemaal,

Na een aantal vervelende incidenten met KPN heb ik er genoeg van. Ik wil mijn internet en bellen-abonnement op gaan zeggen. Maar ja... wat dan? UPC lijkt aantrekkelijk wat betreft de kosten omdat we daar ook de kabel van hebben, dan kan er van alles gecombineerd worden. Maar daar op het forum lees ik ook alleen maar kommer-en-kwel verhalen... Ik begrijp dat iedere provider tevreden en ontevreden gebruikers heeft, maar ik word er toch huiverig voor. Hebben jullie tips over 'nette' providers? Ik vind het niet erg als er een keer iets verkeerd gaat, als de service en dienstverlening maar goed is.

Ik hoor het heel graag!! Dank jullie vast!
Serra

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Xs4all

Moet eerlijk zeggen dat ik niet weet of ze ook internet+bellen hebben (gebruik ik zelf niet), maar dat is zo na te gaan. Ik heb al jaren xs4all als internetprovider en de service is perfect. Niets op aan te merken: snel, vriendelijk, ter zake kundig en ze weten je ook nog het gevoel te geven dat je helemáál geen dom blondje bent als je met een simpel op te lossen probleem komt waar je zelf niets van begrijpt

Biene M.

Biene M.

26-03-2011 om 14:05

Xs4all

Ben al sinds 1995 klant van ze, m.u.v. een korte onderbreking rond 1999 toen ik vanwege destijds snellere (zeiden ze) kabel bij UPC zat. Na pakweg een jaar gillend weggegaan bij UPC vanwege de vele technische problemen en de onvoorstelbaar slechte helpdesk en terug naar XS4all. We hebben nooit problemen gehad waarvan de oorzaak bij xs4all lag. Hun helpdesk is absoluut geweldig, die ene keer dat ik de hub had gereset ipv het modem (genant) werd ik nog niet een beetje lullig behandeld en de keer dat de oorzaak bij KPN zat was het xs4all die daar achter kwam, terwijl KPN nog in de ontkenning zat.

Xs4all

Wij zaten bij een provider waar we heel gelukkig mee waren en eerlijk gezegd kwam het stoom uit mijn oren toen xs4all deze inlijfde. Maar ik moet eerlijk toegeven dat we er bepaald niet op achteruit zijn gegaan. Met klantenservice heb ik geen ervaring, omdat we ze al die jaren nog niet nodig hebben gehad...

NaShA

NaShA

26-03-2011 om 14:15

Xs4all

ook hier en ook heel tevreden. super helpdesk als er iets is, helpen je stap voor stap. Boel ook laten installeren (draadloos) en ook dat was prima, monteur gaat pas weg als alles werkt!
Ze hebben internet en bellen en binnenkort ook tv volgens mij.

Fiorucci

Fiorucci

26-03-2011 om 14:47

Ziggo

Hier al lang Ziggo en geen problemen.

Sancy

Sancy

26-03-2011 om 14:52

Upc

Al jarenlang alles bij UPC en nooit problemen gehad, op 1 x na. Toen deed de mediabox niet meer (heel raar, als je er magneten op plakt zoals de kinderen hadden gedaan, dan doet hij het niet meer en met 1 telefoontje was het opgelost: we kregen zonder problemen een nieuwe mediabox en konden de kapotte gratis terugsturen.

Xs4all is van kpn, niet?

hier UPC: grote tevredenheid.

Serra

Serra

26-03-2011 om 21:25 Topicstarter

Dank!

Dank je voor jullie reacties!
Xs4all valt volgens mij idd onder kpn maar dat hoeft niet alles te zeggen.. Ik zal het eens op een rijtje gaan zetten. UPC en Xs4all in ieder geval en Ziggo zal ik ook eens bekijken.

De ergste nood is weer voorbij. Na vanmiddag hier gepost te hebben, alle moed bij elkaar geraapt en opnieuw naar de klantenservice gebeld. Een rijtje feitelijke vragen voorbereid met insteek later alles stap voor stap opnieuw in te voeren. Maar nu trof ik zowaar een vriendelijke, oplossingsgerichte en actief meedenkende meneer... Zijn voorstel was om alles samen stap voor stap opnieuw door te lopen en toen waren we zo achter het euvel. Dus voor nu lijkt alles weer te werken. Wat was ik blij met die man )))

Kaaskopje

Kaaskopje

26-03-2011 om 21:46

Ziggo of upc

Je kunt helaas niet kiezen voor Ziggo en UPC. Het is of Ziggo of UPC.
Je kunt bij www.kabel.nl, of bij www.huisaansluitingen.nl zien wie je netbeheerders zijn, dus ook wat je kabelbedrijf is.
Wij hebben UPC en zijn daar al jaren tevreden mee. Van andere internetbedrijven komt xs4all wel erg vaak als kwalitatief goed bedrijf naar voren. Het is een dochteronderneming van KPN.

Tele2

al jaaaaaaaaaren klant van tele 2.
betaalbaar en nooit klachten.

Xs4all

Ik vind ze wel heel erg duur als ik ze vergelijk met andere profiders
Tele 2 vind ik een ramp, online is redelijk
Muizemeis

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.