Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

Pelle

Pelle

02-12-2009 om 07:28

Beter dan wie-o-wie?

Iemand vroeg mij of ik een site weet die beter werkt dan wie-o-wie, dus ik gooi het hier maar even in de groep....

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Ellen Wouters

Ellen Wouters

02-12-2009 om 16:29

Hangt er van af

Soms kun je via voelspriet.nl nog wel wat bereiken. Niet zo'n fraaie interface trouwens.

Maar als je een persoon zoekt heb je nog het meeste aan wat eigen creativiteit. Zoek bijvoorbeeld in de telefoongids.nl op regio, of op naam+voorletters zonder plaats, of als iemand een heel specifieke hobby of beroep heeft, zoek daar dan eens mee.

Wat wel eens helpt

Bij mij op het werk zoeken bewoners wel eens ´iemand´ (verzorgingshuis, dus onschuldig gezoek naar mensen van ´vroeger´....').
Wat mijn vrijwilligers wel eens doen als wie o wie geen effect heeft of maar een klein beetje....
Op de items die bij wie/o/wie komen verder zoeken. Dus je komt bij wie o wie op de woonplaats, 3 opties. Met die woonplaatsen zoek je verder. Door bij google in te tikken woonplaats, zoeken binnen resultaten en dan de naam....Dat herhaal je met alledrie de resulaten van wie o wie etc. etc. met andere items waar je via wie o wie achter bent gekomen.
groeten albana

Sarcas

Sarcas

04-12-2009 om 21:42

Zoekplus

http://www.zoekplus.nl/ al geprobeerd?

S.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.