Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

Primavera

Primavera

29-08-2011 om 08:50

Boehoehoe, ik wil mijn oude Ouders Online-app terug

Gisteren nadat ik het sisteem op mijn iphone had geupdate kreeg ik bericht dat er ook een nieuwe versie van de ouders online app was, die ik toen stom genoeg braaf heb geupdate. Alleen bevalt deze he-le-maal niet. Het lettertype is zo groot dat er minder woorden op een regel passen wat het lezen vermoeiend maakt en ik heb ineens nog reclame wat in de weg zit ook. Gadver!
Is er een mogelijkheid om de oude app weer terug te krijgen? Dit is niks zo.
Groeten Primavera

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Bedankt voor de waarschuwing!

Ik ga 'm mooi niet updaten dan. Geen idee of je ook kan 'down-daten'. Misschien kan je de app verwijderen en dan de oude versie via een backup van je computer er weer opzetten?

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app

Ook thanx! enneh

Waren er ook nog verbeteringen, at all?

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Prakje

Prakje

30-08-2011 om 19:34

Zie draadje hieronder....

Er is nog meer ellende, die is bij mij pas begonnen na de update van 11-4-2011...

Dank, ben gewaarschuwd..

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Primavera

Primavera

31-08-2011 om 18:54

Nee

Nee, Vertigi, wat mij betreft geen verbeteringen. De enige verandering die ik opgemerkt heb is dat nu de titel, datum en afzender in grijze balkjes boven het berichtje staat. Niet echt iets waar ik nu zo vreselijke behoefte aan had.

Wat mij betreft heeft de oo-app door iAds (zie draadje onder) en het grotere niet verstelbare lettertype zijn nut verloren. Ik heb hem eraf gegooid en forum nu op de iPhone via Opera Mini. Ingesteld op full screen en 1 colon is dat bijna zo handig als de oude app. Bovendien heb ik nog een zoekfunctie ook.

Groeten Primavera

Verstuurd met Opera Mini 6

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.