Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

Datalek facebook

Erg vreemd dat het nieuws over het datalek facebook hier geen enkele -maar dan ook geen enkele-weerlank vindt...
Nu komt dat in de kranten, maar het gegeven was al veel langer bekend, inclusief het gebruik van de verworven data in het kader van het roemruchte UK Brexit referendum. Wat die Britten het liefste zo snel mogelijk zouden willen terugschroeven, maar dat terzijde.
Toen werd het weggezet als samenzweringstheorie. Enkele maanden geleden verwees ik er hier al naar. Maar wie neemt nu berichten van zo'n rotbelgje ernstig?

Angela67

Angela67

21-03-2018 om 22:02

ach yvan (volledig OT)

Ik heb soms medelijden met je, dat je je eigenwaarde van een Nederlands ouder-forum moet halen. Dat je het kennelijk zo moeilijk vindt dat niet iedereen hetzelfde belangrijk vindt als jij. Boedhisme, iets met afstand doen van verlangens en proberen niets meer te vinden, is dat misschien een goed streven?
gr Angela

Barbara

Barbara

21-03-2018 om 22:05

Jij bepaalt niet

Dit is nou alweer de tweede sneer in korte tijd over iets waarover wij hier niet discussieren. Hou er toch eens mee op. Wij bepalen zelf welke onderwerpen wij aandragen en het staat jou vrij dat ook te doen. Als jij over Facebook wil babbelen kun je ook gewoon er iets over posten en dan vriendelijk eindigen met de vraag : “Wat vinden jullie ervan.”

Ouders Online is geen discussieforum met als onderwerp nieuws.

Lou

Lou

21-03-2018 om 23:03

Ja heel vreemd

Maar dan vooral eigenaardig wat je hier nog zoekt Yvan, tussen die kookpottenmoeders die het over knoopjes hebben.

Barbara

Barbara

22-03-2018 om 07:28

Lou

Sommige mensen hebben iets nodig om hun vermeende superioriteitsgevoel te voeden.

Forumbeheer Ouders Online

Forumbeheer Ouders Online

22-03-2018 om 09:19

Beste Yvan

Zou je voortaan een titel willen formuleren die de lading dekt als je een nieuw draadje start?

Met vriendelijke groet
Forumbeheer OudersOnline

Yvan

Yvan

26-03-2018 om 20:14 Topicstarter

Ik vroeg me eigenlijk af

wat jullie daar zoal van vonden, niet wat jullie van mij vinden...

Aagje Helderder

Aagje Helderder

26-03-2018 om 20:26

Maar Yvan

serieus bedoeld: waarom ga je meteen in de aanval als je je alleen maar afvraagt wat anderen van iets vinden? Dat nodigt anderen niet uit met je in discussie te gaan.

Aagje

Lou

Lou

26-03-2018 om 22:12

De vraag

De enige vraag die ik zie is "Maar wie neemt nu berichten van zo'n rotbelgje ernstig?" Nou, het antwoord heb je gekregen.

Yvan

Yvan

28-03-2018 om 23:15 Topicstarter

Ik neem dus aan dat er geen mening is

en dat er ook niet over moet nagedacht worden.
Terug naar de kookpotten en de knoopjes dan maar. Da's al moeilijk genoeg, blijkbaar.
Misschien dat het een hot item is in de facebook timeline...
Sorry dat ik dacht dat jullie ook nog eens nadachten ovber dat soort dingen. Ik ben niet alleen onbeschoft, maar ook nog eens oerdom.

Mijntje

Mijntje

29-03-2018 om 11:36

nee hoor

Niks kookpotten en knoopjes. Als ik over iets nadenk en een mening over heb wil nog niet zeggen dat ik zin heb dat hier neer te pennen

Yvan

Yvan

29-03-2018 om 17:27 Topicstarter

Wel vreemd

die mensen die hier neerpennen dat ze geen zin hebben om hier iets neer te pennen...

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.