Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

Patriesie

Patriesie

15-04-2020 om 09:53

Discord

Hebben jullie kids Discord? Vanaf welke leeftijd zou jouw kind op discord mogen?

Hangkous

Hangkous

15-04-2020 om 10:11

Wat ik van mijn pubers begrijp

Is discours net zoiets als skype. Chatten en video bellen. In deze tijd leuk om contact te houden met vriendjes. Met goede afspraken over met witte er wordt gechat zou dat van mij al vanaf en jaar of 6 mogen en misschien jonger ook al wel maar dan blijf ik er bij.
De pubers hier gebruiken skype en teams maar alleen met mensen die ze in real life kennen. Klasgenoten, het balteam en opa en oma en andere familie.

Patriesie

Patriesie

15-04-2020 om 10:17

Bedankt

Voor je reactie. Ik heb van de week toegestaan dat de oudste voor de jongste een heeft aangemaakt maar ik kom er nu achter dat er ook gewebcamt kan worden en omdat ik er niet altijd bij ben als zij op de pc zit ben ik daar niet zo blij mee

Hangkous

Hangkous

15-04-2020 om 10:25

Hoe jong is jongste?

Kan je aan haar al de do's en dont's uitleggen wat betreft het gebruik van de webcam?
Dochter heeft laptop met webcam en we hebben een losse camera die moet rouleren bij wie hem nodig heeft. Ze chatten hier dus ook wel eens zonder camera. Een telefoongesprek met meerdere klasgenoten wordt het dan. Gast prima.
Pubers hier zijn 15 en 17

Patriesie

Patriesie

15-04-2020 om 10:33

Hangkous

De jongste wordt binnenkort 10 jaar

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.