Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

dochter laat flamoes zien aan habbo.

Hallo,

Mijn dochter (12) is al maanden verslaafd aan het spel habbo. Ik vond dit eerst wel goed totdat ik erachter kwam dat het spel om naaktfoto's vraagt. Blijkbaar moest mijn dochter van habbo foto's van haar flamoes sturen om 'credits' te krijgen. Gelukkig had ik het door voordat ze de foto kon sturen en heb ik er een stokje voor gestoken.

Ik vind het echt niet kunnen dat je voor een spel naaktfoto's moet sturen en ik wil dat de makers van dit spel achter tralies belanden.

Met vriendelijke groet, Anneke

Dees

Dees

30-11-2017 om 09:51

Flamoes

Flamoes? Of bedoel je gewoon vagina?

Nou ik zou zeggen laat dit het beheer van het spel weten want voor zover ik weet is dit niet een van de regels van het spel.

ijsvogeltje

ijsvogeltje

30-11-2017 om 10:30

wie vraagt dat dan?

Wie vraagt dat dan? Ik kan mij absoluut niet voorstellen dat 'het spel' dat vraagt. Dan was het allang voorpaginanieuws geweest.

Het lijkt mij waarschijnlijker dat een andere gamer jouw dochter deze vraag heeft gesteld. Bij veel games kunnen deelnemers namelijk met elkaar communiceren én elkaar credits/punten geven.

Ik zou hier overigens zeker een melding van maken bij de beheerder.

Amelie

Amelie

30-11-2017 om 22:44

Chatten

Via de website van Habbo kunnen bezoekers met elkaar chatten. Het spel/de website heeft niet gevraagd een naaktfoto te sturen maar 1 of ander ziek persoon. Zorg dat je kinderen op de hoogte zijn van de online gevaren en leer ze hoe te handelen.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.