Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

bertje1

bertje1

29-03-2018 om 11:43

doorsturen inkomende mail naar nog een account google

hallo allen.

ik heb via mijn internet (kpn) een eigen mailadres, die ik dus NIET online kan benaderen.
nu wil ik op vakantie eigenlijk mijn mail kunnen checken (jaja niet goed .
Hoe kan ik in OUTLOOK er voor zorgen dat inkomende mails (ook al worden ze niet ingehaald, want dat is natuurlijk een puntje.. als je weg bent kun je ook je post niet ophalen??) doorsturen naar gmail?

alvast mega bedankt

Kaori

Kaori

29-03-2018 om 12:01

manage rules

Dat doe je in outlook via "manage rules & alerts'
kun je allerlei regels opstellen wat er met je mail gebeurd. Zo laat ik allerlei mail automatisch in mijn deletbox of andere folders belanden.
Doorsturen naar een ander mailadres is ook mogelijk.

@Emma

@Emma

29-03-2018 om 12:35

kpn

Ik heb ook een kpn-emailadres. Hoezo kan je die email niet online openen? Dat gaat toch gewoon via de site van kpn? (webmail).
Ik heb het idd ook via outlook, maar soms kijk ik via de webmail van kpn.

Phryne Fisher

Phryne Fisher

29-03-2018 om 12:51

Webmail KPN

Ik heb ook KPN en kan die webmail op mijn iPad alleen lezen maar niets mee doen. Heel irritant. Op mijn werklaptop is de betreffende site afgeschermd (veiligheid), dus buiten de deur kan ik er niets mee. Ik moet dus nog een keer uitzoeken hoe ik dat account in het mailprogramma van mijn iPad krijg.

PC'tje

PC'tje

29-03-2018 om 16:27

Bertje

Weet je 100% zeker dat je geen webmail hebt? Ik kan mij dat eigenlijk niet voorstellen.

En hoe lees je dan nu je mail? En hoe wil je je mail tijdens je vakantie lezen?

Doorsturen van mail kun je overigens gewoon in Outlook instellen, geen probleem.

bertje1

bertje1

29-03-2018 om 17:53

ben dat aan het uitzoeken

inderdaad eens gekeken, maar ik kon nu niet inloggen..
ik ga even bellen.
handig nooit geweten hahaah
Ja, doorsturen outlook nog niet gevonden... maar webmail is handiger.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.