Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

Appelofniet

Appelofniet

04-08-2020 om 01:06

Draadloze oortjes

Puber wil graag sparen voor de airpods pro. Ik schrok me wild van prijs maar moet tegelijkertijd toegeven dat als ik er eea over lees het me wel aanlokkelijk lijkt. Voor mezelf dan

Ik werk -zoals zovelen- veel vanuit huis, bel dus veel meer en heb tijdens Corona het hardlopen weer opgepakt. Ik heb eerder goedkope varianten van draadloze oortjes geprobeerd maar dan klagen mijn gesprekspartners dat ik telefonisch niet lekker te verstaan ben. Alleen met snoertje krijg ik geen klachten.

Naar aanleiding van puber (die er lekker zelf voor mag sparen) zocht ik het verschil op tussen de 2 en de pro in de hoop dat ik vol overtuiging mezelf kon trakteren op de de 2 maar zeker het hogere draagcomfort en het feit dat je niet hoeft te tikken maar moet drukken voor de bediening vind ik toch wel een relevant verschil (ik tik mijn Chinese draadloze oortjes geregeld uit als ik podcast luister en haarlok achter oor veeg)

Wat zijn jullie ervaringen en adviezen in deze?

O ja misschien leuk om te vermelden dat ik een cadeautje (nou ja tje) kan uitkiezen van €150 dus evt met bijbetalen... maar wat is wijsheid?

Samenwerking

Zoon heeft oortjes, iets met Samsung Galaxy en hij adviseert om oortjes af te stemmen op het merk van de smartphone en de laptop/tablet omdat je anders samenwerkingsproblemen kunt krijgen.

Die oortjes hebben leuke functies.
Ik vroeg vandaag aan zoon of hij dan toch randpsychotisch was geworden of dat die spraakopdrachten ergens toe dienden? Hij bleek dus in zijn oortjes in te spreken dat er muziek aan moest gaan en dat gebeurde ook nog!
En dat geoefen dat kwam aanvankelijk wat vreemd op mij over.

Overigens raad hij Apple aan als je opnieuw begint. Maar dan ook alles van Apple.
Ik heb inderdaad een vriendin die terug is gegaan naar Apple.