Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

dc

dc

02-07-2012 om 20:44

Dvd speler auto


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
dc

dc

09-07-2012 om 00:20

Yeah!

Hij heeft nog niet helemaal ja gezegd, maar ik heb hem alles laten lezen, en hij heeft me gevraagd rond te kijken en hem een paar links te sturen. Duseh, de dvd speler komt er wel

Heel erg bedankt, en gelukkig hoef ik niet naar de rubriek relaties te verhuizen

(Vraag me af wat voor reacties dat zou geven overigens. Mijn man en ik gaan uit elkaar, want hij wil geen dvd speler in de auto...).

Cool!

Ben reuze benieuwd DC. Dat ie er komt lijkt wel zo te zijn maar hoe het dan bevalt. Laat je het ons weten?

(Enne, ik las gisteren iets over scheten (op de Quest kalender) en dat dat soms reden voor scheiding is )

Mijn tip

Nu het erop lijkt dat dit draadje niet naar Relaties hoeft te worden verplaatst en er waarschijnlijk iets wordt aangeschaft, zou ik je willen aanraden voor twee schermen te gaan. Kleine kinderen worden snel groot .

Wij hebben in de auto een systeem van Next Base met twee 10 inch schermen die onafhankelijk van elkaar werken. Je kunt dus op beide schermen dezelfde dvd afspelen of op elk scherm een andere dvd (te veranderen tijdens het rijden). Zeker als je jongste nog niet dezelfde films kijkt als je oudste is dit erg handig.

Succes!

Chris

dc

dc

09-07-2012 om 11:52

Chris

Ik ga inderdaad op zoek naar zoiets. Ik zie de oudste niet echt naar de hello kitty dvd kijken die ik net voor de jongste heb gekocht

dc

dc

09-07-2012 om 11:54

Picasso

Ik zal het na de vakantie even laten weten. Eind augustus dus.

Enne, ik kan me er iets bij voorstellen. Typisch geval van niet compatibele humor lijkt me!

dc

dc

09-07-2012 om 14:23

En dan nu.. dvd's!

Ik ga "il etait un fois, l'homme" bestellen
http://nl.wikipedia.org/wiki/Er_was_eens...

Verder nog leuke educatieve ideeen? (ja, dat was dus de vereiste van m'n man, dat het niet alleen maar films zouden worden)

Vic

Vic

09-07-2012 om 16:04

Tja

Nu is 'Er was eens...' wel erg leuk, ik heb dat helaas al jaren niet meer gezien, maar wat is dat nu voor vreemde vereiste om niet alleen maar films te mogen. Je neemt toch zelf ook geen werk mee op vakantie? Tenminste, de meeste mensen niet, en als je het al doet is het eigenlijk not done en zou verboden moeten worden. Als je 10 uur in een auto moet zitten, mag het best een beetje leuk zijn.

dc

dc

09-07-2012 om 16:53

Mee eens hoor

maar mijn kinderen vinden het best leuk om dit soort dingen te zien. Het is natuurlijk niet echt leren ofzo. En ach, het houdt mijn man happy (die inderdaad altijd wel wat werk doet op vakantie, ahem).

Annet

Annet

10-07-2012 om 19:05

Sing-along van disney

Wij hadden vroeger video's met de liedjes uit Disneyfilms, bedoeld om mee te zingen en Engels te leren.
Dat Engels is bij jullie niet nodig, maar iets karaoke-achtigs lijkt me wel leuk.
Verder vonden wij een muziekfilm leuk zodat wij mee konden luisteren, zoals Sound of Music, Mamma Mia (met Abba muziek).

dc

dc

11-07-2012 om 17:45

Annet

Goed idee. Ik wil ze al jaren aan de sound of music hebben. Hmm, misschien moet ik snel nog een derde schermpje regelen

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.