Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

rowan1

rowan1

12-03-2010 om 15:57

Email op je mobiel??!

Hallo allemaal,

Ik moet binnenkort voor mijn werk extra goed bereikbaar zijn. Ik ben namelijk oproepbaar voor een bepaalde dienst. Het is nodig dat ik -als ik niet in de buurt van mijn computer ben- toch via mijn telefoon een bericht via internet kan versturen.
Nu heb ik nog een gewone mobiel zonder internet. Wat kunnen jullie mij adviseren? Iphone, blackberry of zijn er andere opties om te internetten op je mobiele telefoon? Ik ben nogal suf in dit soort zaken, dus graag niet te ingewikkelde opties.
Alvast bedankt.
Rowan

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Provider

Je kunt op de site van je provider vinden welke toestellen geschikt zijn voor internet en welk abonnement je daar bij nodig hebt.

Zelf heb ik via Vodafone een Samsung Jet met onbeperkt internet. Bevalt uitstekend!

rowan1

rowan1

16-03-2010 om 17:37

Moeilijk

Vind het toch moeilijk. Ik zit nu via Kpn en heb een Nokia. Mijn abonnement loopt pas volgend jaar april af. Dus daar zit ik nog aan vast. Wellicht kan ik dit aanpassen met internet. Een Iphone moet weer via T mobile. Ga eens surfen op internet om verder te zoeken.

Rob

Rob

17-03-2010 om 11:32

Laat je baas dat regelen

Als je voor je werk bereikbar moet zijn, dan leverd je werkgever toch een telefoon met internet ?
Dit ga je toch niet prive regelen, door je abonnement te verhogen.
Internet extra op je toestel kost 10 euro in de maand extra, in het buitenland betaal je helemaal extra voor internet op je mobiel.
Als jullie een Exchange mailserver hebben, dan is een windows mobile telefoon ( dus geen iphone of nokia) het makkelijks in te stellen om er mail van je werk mee te lezen. hiervoor moet dat wel nu al door je werkgever beschikbaar zijn, anders heb je straks een duur toestel en kan je nog de zakelijke email niet lezen.

rowan1

rowan1

18-03-2010 om 11:00

Ben zeflstandige

Hoi Rob,
Bedankt voor je reactie, maar ik heb geen baas, want heb een eigen bijdrijf. Moet het dus helaas zelf betalen. Wordt natuurlijk wel meegenomen in de kosten.
Ik denk dat ik ga proberen mijn abonnement uit te breiden met internet en daarvoor een nieuwe telefoon aanschaf. Mijn oude telefoon kan ik wel overdragen aan iemand die er nog een nodig heeft.
Rowan

Sancy

Sancy

18-03-2010 om 11:04

Goed doel

Mag ik je voorstellen je oude telefoon aan een goed doel te schenken? Zie de oproep van Boebs dochter bij de rubriek vraag en aanbod (2 dagen geleden is er een update gepost).

jutter

jutter

18-03-2010 om 12:33

Website met vergelijkingen

Op de website van bellen.com kun jij telefoons vergelijken en zie je ook gelijk bij welke providers deze te krijgen zijn. Kortom veel info.
groet, Jutter

Rob

Rob

18-03-2010 om 13:34

Dat verandert de zaak

Dat begreep ik niet uit je eerste mail, dus vandaar mijn opmerkingen.
Dan ga ik er nu even vanuit dat je gewoon een normaal email adres hebt bij een willekeurige provider.
Dan staan alle opties weer open. Internet op je mobiel kost bij alle provider 10 euro in de maand extra. Dus dat maakt niet uit.
Dan ik het zaak dat je in een winkel wat toestellen in de hand houdt en mogelijkheden vergelijkt. Wel of geen toetsenbord b.v. Persoonlijk zou ik geen LG of Samsung kiezen, want ik hoor daar alleen slechte ervaringen mee. Nokia E7x serie zijn mooie toestellen vind ik zelf. Ook de HTC Snap is een mooi en goed toestel, beide met toetsenbord. Voor mijn werk heb ik nu een HTC Touch 3g, dat is zonder toetsenbord. Bevalt goed maar als je veel berichtjes moet maken is een toetsenbord echt handiger. De volgende wordt denk ik een HTC Snap. Helaas ivm windows mobile geen Nokia toestel zakelijk.
Blackberry zijn ook mooie toestel, maar ik vindt ze nogal aan de prijs.
suc6 met zoeken

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.