Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

Ervaring met Disney Infinity?

Wie heeft er al een Disney Infinity spel in huis? Wij overwegen om zo'n startpakket voor de Wii te kopen voor Sinterklaas maar nu heb ik gelezen dat je het spel op de Wii alleen in je eentje kan spelen. Zou raar zijn want kinderen willen toch graag samen spelen. Op verkoopsites kan ik dit niet terugvinden, ik heb dit m.n. op fora gelezen.

Disney Infinity lijkt mij leuker dan Skylanders, omdat de figuren en werelden vriendelijker en herkenbaarder zijn. Bovendien zit er ook een 'Minecraft' modus is waarmee je van alles zelf kan creëren. Maar als het geen mogelijkheid bevat om samen te spelen, houdt het voor ons op. Vandaar mijn vraag.

Annet

Annet

07-11-2013 om 21:45

Ik ken Disney Infinity niet

maar ik las wel vorige week een hele positieve recensie over Skylanders, de nieuwste versie (nr. 3).
Dit was in de Volkskrant of in de 7days. Misschien even online opzoeken.

pooh bear

pooh bear

08-11-2013 om 12:54

Wij willen het spel ook aanschaffen

Dochter wil dit spel ook graag hebben. En wij overwegen ook om het voor de Sinterklaas te kopen. Ik heb hetzelfde gelezen over dit spel. Nu heb ik maar 1 kind dus ik denk dat ze het niet zo heel erg zal vinden.

Weet iemand of je genoeg heb aan het starterspakket om het sel leuk te spelen of moet je er gelijk aanvullingen bij kopen. En is het nog leuk voor een 12 jarige?

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.