Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

externe harde schijf gecrasd..

en laten er nu net allemaal foto's op staan... Ik wil absoluut geen discussies, weet nu ook écht dat het stom is. Maar we hadden tijdelijk een deel van alle foto's op de harde schijf staan, helaas doet deze het niet meer.
Wie heeft hier ervaringen mee, en weet er een adres die onze kapotte schijf wil uitlezen?

Vannie

Inanna

Inanna

16-01-2014 om 08:48

schijf of behuizing?

De externe harde schijf van mijn ouders deed het op een gegeven moment ook niet meer, maar daar bleek niet de schijf, maar de behuizing stuk te zijn. We hebben toen alleen een nieuwe behuizing gekocht en we konden overal weer bij. Misschien de moeite om te proberen of hij het wel doet in een andere behuizing of in een computer.

Sukkel

Sukkel

16-01-2014 om 09:23

Media Markt

Ik had geen back up gemaakt van mijn laptop. En toen crashte die. Deed niks meer. Paniek natuurlijk. Ik had die lang geleden bij de Media Markt gekocht en ben er mee terug gegaan. Ze hebben een aparte reparatieservice hier en zo'n jongen heeft hem nagekeken. Laptop was inderdaad niet meer te redden maar hij kon wel de harde schijf er uit halen, in een apparaat stoppen en dat kon ik dan met een kabeltje aan mijn nieuwe laptop hangen. Uiteindelijk heb ik 14 euro voor dat apparaatje betaald. Dus misschien kunnen ze ook iets voor jou doen? Ik ben in ieder geval fan

lennest

lennest

17-01-2014 om 22:48

Hier ook

Ik heb het jaren geleden ook gehad op mijn vaste computer en ik had ook geen back up, schrale troost misschien, maar mogelijk wel op te lossen. Google eens op data recovery want dat moet er gebeuren als de harde schijf kapot is. Het kost wel wat, maar ja, je foto's weg is een mega-ramp!

Vakantiefoto

Vakantiefoto

19-01-2014 om 08:43

Ook onze harddisk

Was gecrasht. We hebben idd ook via een bedrijf (?) data recovery laten doen op basis van no cure no pay. Lukte eerst niet, maar ze konden het ding wel nog naar duitsland sturen, waar blijkbaar nog merr kennis zat.
We hebben 80-90% van onze foto's terug!
Kosten waren hoog, gevoelsmatig heel hoog. Maar fotos kwijt was erger.
Doen hoor!

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.