Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

Juline

Juline

06-12-2017 om 21:57

Facebook

Sinds kort geeft Facebook suggesties in een besloten groep, bijvoorbeeld: ‘geïnteresseerd’, ‘is dit nog beschikbaar’ ed. Verschrikkelijk irritant, want mijn halve beeldscherm verdwijnt achter deze suggesties. Daarnaast heb je voordat je er erg in hebt een suggestie aangeklikt en wordt deze onder het betreffende bericht geplaatst. Weet iemand hoe je zo’n onbedoelde reactie weer weg kan halen?

tem

tem

07-12-2017 om 08:03

Dit

ik ga er vanuit dat dat net als iedere andere reactie verwijderen op FB gaat: bericht paar seconden "ingedrukt" houden en dan verschijnt een optiemenuutje: verwijderen/bewerken en nog wat dingen

Juline

Juline

08-12-2017 om 17:44

Nee, helaas

Ik kan er niet op klikken/vasthouden...

Tijgeroog

Tijgeroog

08-12-2017 om 23:38

Weet je zeker dat de reactie geplaatst is?

Ik zag het net ook voor het eerst en heb eens getest. De tekst wordt bij mij in het reactieveld geplaatst, maar niet verstuurd, dat moet ik eerst nog zelf doen. Dus weet je zeker dat je reactie geplaatst is?

Juline

Juline

09-12-2017 om 20:27

Heel irritant, het wordt meteen geplaatst, net als een like, maar die kan je weer verwijderen. Het gebeurt heel veel mensen, soms zie ik onder een bericht de meest vreemde reacties. Bijv. Heb je meer foto’s? Volgende! Kan er worden onderhandeld over de prijs?
Dat slaat dan helemaal niet op het geplaatste bericht en ziet er heel suf uit.

tem

tem

10-12-2017 om 00:00

ja hoor

Ik heb het net nog even geprobeerd. Inderdaad volgende aangetikt, en de reactie wordt geplaatst. Als ik nu een paar seconden mijn vinger op de geplaatste reactie houd krijg ik opties waaronder verwijderen.Mij lukt het dus jou moet het ook lukken.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.