Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

Me Jane

Me Jane

27-10-2008 om 09:26

Favoriete wii-game?

Beste mensen,
Wat is bij jullie thuis het favoriete Wii-game? Om als gezin te doen of de kids onderling?
Ik wil namens de Sint iets aanschaffen, we hebben al Wii Sports. Vandaar.
Me Jane

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Mary-Jane

Mary-Jane

27-10-2008 om 19:05

Hier

Wii Fit. Nog steeds erg leuk voor iedereen (leeftijden hier van 10 tot 50 jaar). Ritmisch boksen is de enige bewegingsactiviteit die ik (sporthater) echt leuk vind.

Linda99

Linda99

27-10-2008 om 23:08

Karten

Mario Kart! Met een stuurtje erbij is het echt geweldig! Zowel papa en mama als dochter en buurjongen genieten er van

We hebben ook Sports Island, ook erg leuk en er zit wat meer variatie in.

Ya

Ya

28-10-2008 om 10:25

Fit

Hoi,

Hier ook de wii fit. Erg leuk. Ook wel voor kinderen.
Wat ik altijd doe als ik een spel wil kopen. Ik ga dan naar bol.com. Daar kan je de reacties lezen van mensen die zo'n spel hebben. Daardoor heb ik al een paar keer een spel toch niet gekocht, omdat het bij die mensen heel erg tegenviel. Je hoeft het spel daar dan trouwens niet te kopen hoor. Je kan gewoon alleen kijken. Erg handig.

Succes.
Gr. Ya

Maylise

Maylise

29-10-2008 om 01:01

Super smash brothers

Super smash brothers vind mijn zoontje van 9 geweldig om te spelen, samen met zijn oudere broers/zussen of met zijn kameraadjes. Het is een heel veelzijdig spel.
Verder zijn Mario Kart en Mario Party ook leuke spellen om samen te spelen.

Maylise

Mia

Mia

29-10-2008 om 10:53

Mario

Mario Galaxy, leuk spel, visueel heel gaaf maar niet leuk om met meerderen te spelen.

brigges

brigges

29-10-2008 om 17:32

Mary jane vraagje over sportsisland

Mijn zoon heeft het spel zaterdag voor zijn verjaardag gehad. We krijgen het alleen niet voor elkaar om het spel met z'n tweeën te spelen. We gaan naar multiplayer en dan willen we het aantal personene aangeven (2) maar dat kan niet....weet jij wat we verkeerd doen?

brigges

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.