Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

Filmcamera voor jongen van 11

Oudste wordt over een paar weken 11 jaar en wil heel graag een filmcamera voor zijn verjaardag. Heeft iemand een tip over een merk/type? Hij klungelt nu altijd wat met mijn digitale camera en dat levert zeer leuke en mooie filmpjes op en hij heeft er heel veel lol van. Hij is erg handig dus knopjes en mogelijkheden is niet zo'n bezwaar, integendeel, zoonlief zal het prachtig vinden. Hij heeft geen nintendo, wii, playstation of ander vergelijkbaar vermaak. Vooral omdat manlief en ik dit niet willen. Een filmcamera vind ik op nog wel een leuk idee omdat hij zijn technische handigheid hierin kwijt zal kunnen en het iets creatiefs kan hebben. Tips en ervaringen zijn van harte welkom.

Groet, Coya

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Merel

Merel

24-06-2011 om 17:12

Canon fotocamera

Wij hadden 2 jaar geleden een flip camera gekocht (HD) maar dat is eigenlijk zonde geweest van de aankoop, afgelopen zomer hebben we namelijk een nieuwe fotocamera gekocht, een compacte camera van het canon merk Powershot sx 210is. Deze heeft een camera stand en maakt prachtige HD filmpjes. We nemen nu eigenlijk altijd deze camera mee omdat je dan ook meteen foto's tussendoor kunt maken.
Op onze computer zit imovie en daar kan je hele leuke bewerkingen bij maken en mijn dochter heeft gehoord van vrienden dat sony vegas pro ook een heel goed programma is.

Annet

Annet

24-06-2011 om 19:59

Wij hebben wel eens een filmcamera (goedkope) geprobeerd

van Aldi of Kruidvat. De kwaliteit was belabberd.
Mijn toenmalige 5 jaar oude fotocamera maakte betere filmpjes.
Nu heb ik een nieuwe fotocamera (Canon) en die maakt geweldige filmpjes in hd kwaliteit.
Ik zou kiezen voor een fotocamera met filmkwaliteiten. Dan heeft je zoon 2 functies in één, waar hij nog lang plezier van kan hebben.
Leuk cadeau overigens!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.