Check onze 10 slimme tips om geld te besparen op je volgende gezinsvakantie
Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

Filmpjes laden maar gedeeltelijk

Sinds een week ofzo laden streaming filmpjes niet meer helemaal. Zowel uitzending gemist als youtube en dergelijke, youtube filmpjes komen doorgaans tot de helft, langere films stoppen er eerder mee. Daarna kan ik wachten tot ik een ons weeg, maar ze gaan niet verder.
Iemand enig idee waar het aan kan liggen? Ik heb het geprobeerd in Firefox, Opera en Internet Explorer, maar het probleem is er bij alledrie.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Browser en internetsnelheid

Het kan zijn dat je internetverbinding langzamer is geworden en dan haal de de filmpjes niet snel genoeg binnen om ze af te kunnen spelen. Dat is op zich raar, aangezien ze het wel hebben gedaan.

Het kan zijn dat je computer trager is geworden (lang leve windows... NOT). Dan is een keertje opnieuw je besturingssysteem installeren een optie. Maar wel heel veel werk, omdat je vaak veel meer programma's op je pc hebt staan die je allemaal weer moet installeren.

Ik zou zelf in eerste instantie starten met een andere browser installeren (firefox bijvoorbeeld). Dat kan erg schelen in snelheid.

Succes,
Jacco

Misdreavus

Misdreavus

18-07-2011 om 21:16 Topicstarter

Bedankt

Oeps, vergeten dat ik hier mijn vraag had gesteld. Ik heb de boosdoener inmiddels gevonden, het lag aan mijn firewall.
Toch bedankt dat je mijn vraag hebt beantwoord.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.