Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

Tango

Tango

05-09-2018 om 11:59

Folders op telefoon

Ik ontvang sinds enkele dagen steeds digitale folders op mijn telefoon. Van alles, Action, Gamma, Plus etc. Geen idee hoe ik eraan kom en waar ik nu weer op geklikt heb. En al helemaal geen idee hoe ik er weer vanaf kom. Heeft iemand een idee?

Angela67

Angela67

05-09-2018 om 17:22

wat bedoel je

met 'op mijn telefoon'?
als je 'm opstart, als je 'm ontgrendelt, als je internet opstart (welke browser), als je een mailtje opent, terwijl je whatsapp gebruikt?
gr Angela

Tango

Tango

05-09-2018 om 22:08

Nou eigenlijk

Geen idee... Volgens mij, nu je het zegt, is het vooral als ik de telefoon 's morgens pak, dat ineens die folders erop staan. Gedurende de dag van vandaag heb ik er niet meer gekregen. Maar op andere dagen kwamen ze ook wel later op de dag volgens mij. Ik zal er eens beter op gaan letten.

WildCherry

WildCherry

09-09-2018 om 19:28

telefoon reclame apps

Hi

Is het een samsung?
Kun je eens goed kijken in die reclame boodschappen, zie je onderaan in hele kleine letters iets staan van 'aangeboden door PeelRemote' ?
Ik heb er ook last van sinds kort, en komt waarschijnlijk door deze app....
Veel apps (kunnen) bestaan doordat ze in de gratis variant relcame aanbieden.
Heb die app eens geprobeerd, kom standaard mee als je de telefoon van je provider of koopt in de winkel.

Groet,

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.