Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

fortnite

fortnite

28-07-2018 om 09:29

fortnite

hallo forumaars,
mijn laptop is gister kapot gegaan maar ik was bezig met mijn normale challanges en nu heb ik ze dus niet klaar en die actie duurt nog tien dagen. en ik heb niet zo veel vrienden en die zijn juist nu op vakantie en hebben hun playstation of laptop niet mee dus vraag ik het jullie. kan iemand die ene challange voltooien. je hoeft maar een keer een emote te doen bij lonley lodge.
en ik ben helemaal niet goed en heb nooit iets gekocht en heb nul wins dus.. voor de hackers valt er niks te halen op mijn account. plzz kan iemand me helpen

monalisa

monalisa

28-07-2018 om 13:24

fortnite

mijn zoon speelt ook fortnite kan je wel helpen. stuur maar een berichtje naar [email protected]

Drietje

Drietje

28-07-2018 om 14:50

Monalisa

He Monalisa,

Kennen wij elkaar?
Mijn zoon had ook kunnen helpen😀

Ik reageer op je bericht zodat, als we elkaar kennen, jij weet dst ik hier ook rond surf (normaal onder andere nicks)

Groet
Drietje

monalisa

monalisa

28-07-2018 om 18:32

Drietje

hoi Drietje, ik niet dat ik je ken. Ik ben geen vaste forumbezoeker maar ik lees wel af en toe mee. Toevallig zag ik dit berichtje vanochtend en mijn zoon is een fervent Fortnite speler.
Die van jou dus ook?

Drietje

Drietje

28-07-2018 om 20:57

Mijn zoon speelt het spel ook, en ik weet dus hoe belangrijk het is om die challange te voltooien😀.

En nee, we kennen elkaar niet anders had je me meteen herkend aan de nick ' drietje'.

Ik hoop dat de topic starter geholpen is!

fortnite

fortnite

29-07-2018 om 15:52

heel erg bedankt

heel erg bedankt dat jullie me willen helpen. allereerst sorry dat ik laat reageer. ik heb al een email gestuurd. en ik dacht dat niemand zou reageren echt bedankt. om de moeite te nemen om te reageren.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.