Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

maan.

maan.

05-10-2008 om 22:54

Foutmelding r4

Hallo allemaal, ook hier een R4 en tot voor kort geen problemen. Nu echter met de nieuwste downloads sommige spellen die niet werken. Na het aanmaken van het sav.bestand een foutmelding.. ligt het aan mijn R4 of ligt het aan de bestanden? Iemand hier ervaringen mee?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Carmen

Carmen

05-10-2008 om 23:04

Nee, maar

Wat wel af en toe gebeurde is een spel dat "hangt". En dat bleek veroorzaakt te worden door het kaartje dat net niet helemaal goed in de adapter was geduwd. Misschien is dat ook het probleem bij jullie?

kaatje66

kaatje66

06-10-2008 om 08:44

Idd

Ligt aan de bestanden. Heb nu al een paar keer geprobeerd om enkele ds spelletjes op mijn dochters ds te zetten, maar hij doet niks. Ook hier blijft hij hangen. Bij navraag bij een vriendinnetje bleek ook zij hetzelfde probleem bij deze spelletjes te hebben. Dus idd wachten op een goede versie.
groetjes jaatje(66)

Janeway

Janeway

06-10-2008 om 13:52

Firmware

Het kan aan de firmware liggen, ik heb geen r4ds maar een dslinker (zelfde idee) En nu met de nieuwe spelletjes heb ik ook soms problemen. Dat komt omdat ze bij nintendo een beveiliging in de spelletjes stoppen waardoor je ze niet meer zomaar kan spelen. Dus wachten op nieuwe firmware die die beveiliging omzeilt. Bij de dslinker kan je ook nog kiezen hoe er gesafed moet worden. Dat wil dan nog wel eens helpen. Misschien kan dat ook bij de r4ds.
Groeten Janeway

Edge

Wij hebben de Edge, maar wij hebben geen problemen. Ook niet met de nieuwste spelletjes. Wij hebben de Edge trouwens gekocht op www.dealextreme.com voor 21 euro incl. 2 gb microkaartje. Echt een aanrader!

en hier kun je trouwens lezen over de firmware voor de r4 en de laatste downloaden.
http://r4ds.web-log.nl/r4ds_en_dstt_handleiding/2008/09/r4-sdhc-install.html

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.