Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

Yaron

Yaron

19-06-2020 om 11:47

Geocachen

Jaren geleden gingen we weleens Geocachen met de kinderen, nu kwam jongste thuis uit school en ze had toch iets leuks gehoord om in de vakantie te gaan doen: geocachen dus. Ze kon zich er niets meer van herinneren, maar het lijkt haar erg leuk, dus ik naar de app store om een app te installeren, maar er zijn zoveel en ik weet niet met welke we voorheen gebruikten. Dus mijn vraag: Welke app is het meest bruikbaar in Nederland?

Tine Winkel

Tine Winkel

19-06-2020 om 13:00

Geocaching

Heet die van mij... al jaren in gebruik, toentertijd de standaard

Triva

Triva

19-06-2020 om 14:35

app

Gewoon Geocaching (groen vierkant met 4 witte vierkantjes erin).

Triva

Triva

19-06-2020 om 14:36

er staat nog een R in een rondje achter en het is van groundspeak.

Triva

Triva

19-06-2020 om 14:36

kijk

of je account nog terug kan vinden, is altijd leuk om via een oud account te werken als je gek bent op statistiekjes enzo.

L4C

Is de app die wij graag gebruiken.
Komt nog uit de tijd dat we weinig data hadden. Nu zijn we erg gewend aan de interface van deze app.

Triva

Triva

19-06-2020 om 18:55

maar Yaron

Hoe oud is je dochter nu en hoe oud was ze toen? Ik vind het wel grappig....

Yaron

Yaron

19-06-2020 om 19:17

Triva

Toen we begonnen was ze denk ik 2 of 3 jaar, nu is ze 10. We hebben het zo'n twee jaar gedaan, maar zij was niet degene met de telefoon in haar hand, dat waren haar oudere broers en die weten het nog wel.

Ik heb de app geïnstalleerd, maar kan mijn oude gebruikersnaam niet meer activeren. Dus maar een nieuwe aangemaakt. Hier in de buurt zijn veel minder caches dan destijds, dus dat wordt fietsen voor dochter en mij.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.