Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

Bosbes

Bosbes

12-04-2019 om 22:39

goedkope iPhone

Oké, ik snap dat ik nu ga overkomen alsof ik voor een dubbeltje op de eerste rang wil zitten. Dat is ook zo!

De iPhone van mijn zoon is in de wc gevallen. In rijst leggen heeft niet geholpen.
Zoon is normaal gesproken behoorlijk voorzichtig en heeft dergelijke ongelukjes nog niet gehad. Hij maakt momenteel een vervelende periode door, jammer dat dit er ook bij komt. Dus ik help zoeken naar een nieuwe (nou tweedehand denk ik) telefoon. Dat mag hij zelf betalen, het is niet anders - hoewel ik nu denk dat we wel een kleine bijdrage willen doen.

We zoeken een iPhone SE of een 6s. Maar de prijzen vallen toch wel erg tegen, zelfs tweedehands. Waar koop je nu een vrij goede (refurbished) iPhone voor onder de 200 euro?

Beste zou natuurlijk zijn om een doorschuivertje binnen de familie te krijgen, maar dat gaat niet lukken. Mijn man krijgt altijd mijn doorschuivers en andere familieleden zijn niet zo van de iPhones. Iemand nog een goede tip?

Yaron

Yaron

12-04-2019 om 22:42

Marktplaats

Mijn zoon heeft twee jaar geleden voor 75 euro een iPhone 5s gekocht op marktplaats en hij doet het nog prima. Wel op een afstand dat we hem zelf op konden halen, dat voelt vertrouwder dan dat je hem op laat sturen. Je moet uiteraard een beetje geluk hebben.

Ook marktplaats

Voor 50 euro een iphone 5s. Maar ja, je wilt een 6..

Lusithania

Lusithania

12-04-2019 om 22:46

Ik heb van mijn werk een nieuwe iPhone. Hiervoor had ik een 5s. Gekocht als een refurbished exemplaar en door mij weinig gebruikt.
Je mag hem overnemen als je wilt.

Bosbes

Bosbes

12-04-2019 om 23:07

al tips, dus vooral Marktplaats?

Dank jullie, wat snel de reacties.

Nou, zoon had een SE, dus het idee is niet om nog lager te gaan, voor je het weet wordt het ook niet meer ondersteund. Nieuw kun je al nauwelijks een SE of een 6 meer kopen volgens mij.

Ik heb er ook wel eens een op marktplaats gekocht en toen ging het wel goed.

O wacht, Lusithania, het is laat en ik lees het nu pas... wat zou je ervoor willen hebben?

Lusithania

Lusithania

13-04-2019 om 08:27

Bosbes

Mail maar even naar crocusbolletje en dan Gmail.

Bosbes

Bosbes

13-04-2019 om 14:44

gemaild Lusithania!

You've got mail, Lusithania!

Dank voor het aanbod, hopelijk is het geschikt...

Groetjes, Bosbes

Annelies B.

Annelies B.

13-04-2019 om 16:47

Of bij ....

Mocht het niet lukken met Lusithania dan misschien bij SWOOP ... refurbished I-phones.
Nederlands bedrijf in Woerden. (Nee hoor, geen aandelen.)
I-pads hebben ze ook. Zeer tevreden daarmee.

Ze hebben een 6S vanaf €199 en en SE vanaf €235

Courtney

Courtney

20-05-2019 om 16:08

Samsung

Bosbes, ik raad u aan om voor een Samsung te kiezen. Die zijn goedkoper en hebben de zelfde functionaliteit als een iPhone.

Ik hoop dat je iets aan mijn advies hebt.

Groetjes,
Courtney

Bosbes

Bosbes

20-05-2019 om 20:34

bedankt voor de tip Courtney, maar...

Bedankt hoor, maar ...je begrijpt het al: ik heb op 12 april mijn bericht geplaatst en het is nu 20 mei. En ik had een puberzoon in huis zonder telefoon.
Dat heeft dus niet zo lang geduurd!
Lusithania heeft nu wat meer geld, en zoon een tweedehands iPhone. Win-win!

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.