Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

Google reader opgeheven

Ik begrijp dat Google de Reader service wil opheffen per 1 juli. Jammer want ik vond het erg gemakkelijk en overzichtelijk. Ik volg namelijk zeker 40 blogs voor mijn werk, door de jaren heen opgebouwd. Nu heb ik op advies van Google een XML bestand met alle blogs die ik volg gedownload en ik vraag me af hoe ik dit nu gemakkelijk ergens anders kan onderbrengen. Is er iets vergelijkbaars als Reader te vinden? En hoe importeer ik de zogenaamde gegevens van het gedownloade 'XML' bestand? Ik hoor graag van iemand die het weet...

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Reeder en feedly

Ik ben overgegaan naar reeder en feedly, maar dat is op mijn telefoon en ipad. Weet niet of die ook op een pc werken. Ik heb gewoon gegoogled naar 'google reader replacement' en kwam dus bij deze. Beide kan je inloggen via google en al je feeds worden dan geimporteerd en als google reader straks niet meer werkt schijnen deze het nog wel te doen. Reeder kan je op het moment nog geen nieuwe feeds bij maken maar dat komt voor 1 juli nog wel denk ik.

hilse

hilse

30-04-2013 om 22:45

Net news wire (en ifttt en evernote)

Ik weet niet of het helemaal hetzelfde is maar ik gebruik Net News Wire. (En sommige dingen daarvan gaan er automatisch via IFTTT (IF This Then That) rechtstreeks naar Evernote.
Zelf vind ik het ideaal.

vivo

vivo

01-05-2013 om 07:07 Topicstarter

Feedly

Het werkt goed, erg gemakkelijk om alle feeds te importeren, 1 druk op de knop! Bedankt!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.