Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

GPS Tracker Horloge Telefoon

Is er een ouder (in België of in de buurt van) die een GPS Tracker Horloge (waarmee je tevens kan bellen/sms'en) voor zoon of dochter gekocht heeft en er tevreden over is?

Ook op zoek

Ik ben ook op zoek naar een gps tracker voor als we op vakantie gaan. Zoals ik heb begrepen op (verwijderd door forumbeheer)
beschikken deze apparaten ook over een telefoonfunctie. Iemand een idee waar je deze kunt kopen, zie ze nergens in de winkel liggen.

Zoiets?

(Verwijderd door forumbeheer)

Karint76

Karint76

22-10-2014 om 19:04

Gps tracking systeem voor kinderen

De link van je site doet het niet. Ik ben meer op zoek naar een gps tracker voor kinderen zoals word afgebeeld bij deze site met gps informatie: (verwijderd door forumbeheer)

Vraag me af waar ik ze kan kopen, omdat ik graag mijn kind ermee wil uitrusten als deze op vakantie gaat. Nu lees ik dat jij het hebt over een horloge. Wellicht is dat ook een leuke vorm voor een gps tracker. Als mijn kind maar raad ermee weet en het graag bij zich draagt. Liefst in de vorm van een leuk figuurtje dus.

Ad Hombre

Ad Hombre

02-11-2018 om 11:58

Spam

Ik zou die hele draad maar weggooien (of op slot zetten), want het trekt alleen maar spammers.

Vogel

Vogel

02-11-2018 om 18:11

Bovendien

Is een gps-tracker vloeken in de kerk hier. Lees even wat de voormalige redactie daar van vond, o.a. in dit artikel:
https://www.ouders.nl/artikelen/het-drama-van-de-gps-horloges

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.