Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

bertje1

bertje1

17-03-2018 om 19:22

Grr.. Ziggo, wie heeft welke provider?

Wij hebben voor:
- tv
- internet
- telefoon
(zakelijk) Ziggo.
we worden gek van die kastjes, de gebreken, de uitval, etc.
we hadden ook zo'n tweede kastje voor boven, blijkt helemaal niet te werken want niet aangesloten.

Wie heeft een Goede provider voor bovenstaande dingen, zonder wifi systeem (ofwel: het moet gewoon met kabels kunnen werken)

dank!!

Triva

Triva

17-03-2018 om 20:06

grappig

Hier ook ziggo en alles werkt. We hadden problemen met de bekabelde xbox en later kregen we problemen met de wifiverbinding maar er kwam gratis iemand langs, kregen een nieuw modem en gratis advies hoe het xboxprobleem op te lossen en jawel: alles werkt weer perfect.

Wat is de fout van Ziggo als een kastje niet is aangesloten? Dat kun je toch zelf?

Hangkous

Hangkous

17-03-2018 om 20:08

grr ziggo

Kan ook met kabels. Hebben wij ook met onze PC's. Tablets met wifi. Maar ook met de kabels geen garantie dat het werkt.
Wij hadden hier een lokale aanbieder. Lijbrandt, was echt geweldig masr is opgeslokt door KPN. Gingen we terug van glasvezel naar de koperkabel. Bij ons in de wijk nog kabels van voor 1970, dus toch maar de overstap Ziggo gemaakt. Dat is dan coax. Maar blij zijn voormalige Lijbrandt klanten niet.

Marjoleine64

Marjoleine64

17-03-2018 om 22:23

Hier ook Ziggo zakelijk

En we hebben inderdaad regelmatig korte storingen. Gelukkig meestal heel kort, helaas soms ook wat langer. Mara vooralsnog vinden we het teveel moeite om op zoek te gaan naar een nieuwe provider die voor 2 nummers nummerbehoud kan garanderen, plus behoorlijk snel internet en TV.

40er

40er

17-03-2018 om 22:34

Ex ziggo

Hier ging ziggo weg, we moesten verplicht over naar caiway. Hebben we niet gedaan, wij hebben nu kpn. Bevalt ons goed, maar wij hebben ook weinig klachten gehad over ziggo.
Ik zou gewoon eens bij je buren informeren en eens contact opnemen met de klantenservice van ziggo.

Phryne Fisher

Phryne Fisher

17-03-2018 om 22:45

KPN

Ik zit zelf bij KPN en dat werkt altijd probleemloos. Mijn vriend is sinds een paar maanden over van Ziggo naar KPN en vindt het ook een verademing.

Kaaskopje

Kaaskopje

18-03-2018 om 00:39

De ervaring heeft mij geleerd

dat sommige mensen denken dat ze het niet erger kunnen treffen dan bij de eigen provider, tot ze de overstap hebben gemaakt en ontdekken dat die andere provider ook zo zijn problemen heeft.

Wij zitten ons leven lang al bij de kabel, nu Ziggo dus en dat houden we zo. Weliswaar niet als zakelijke klant, maar als particuliere klant.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.