Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

bibi63

bibi63

23-06-2010 om 13:40

Help: hoe muziek opnemen met samsung star

Hoi,
Onze dochter heeft sinds kort een Samsung Star mobiel. Nu wil ze graag muziek hier opzetten. Alleen, het lukt ons voor geen meter en de gebruikshandleiding is zeer beknopt.
Ik heb op mijn PC een programma (Imesh) waarmee ik simpel muziek kan downloaden. Dit is daarna heel simpel op de MP3 speler te zetten. Op de MP3 kies je voor de opname functie en klaar is Kees. Maar nu met de Samsung Star...... Kan iemand mij stap voor stap uitleggen welke toetsen e.d. ik op de Samsung Star moet gebruiken om muziek daar naartoe te krijgen?
Alvast bedankt!
Groetjes,
Bibi

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Misschien

kun je het via een andere weg doen?

Verbind de mobiel aan je pc en dan ziet ie 'm als een mp3 wanneer je bij windows naar je muziekbestanden gaat.

Je geeft aan welke nummers 'geript' moeten worden en voila.

Dus geen handleiding voor de Samsung Star, maar wellicht werkt dit wel? Ik heb ook een Samsung, maar dan een ander model. En bij mij werkt dit prima.

Check trouwens wel of het mobieltje genoeg geheugen heeft, anders lukt het niet. Dat geheugen kun je zo kopen bij een telefoonwinkel voor een prikkie.

bibi63

bibi63

23-06-2010 om 15:49

Ja maar moppeke

Ik moet de mobiel dan toch eerst ergens op een 'stand' zetten zodat hij de muziek gaat opnemen?
groetjes,
Bibi

Ik denk

...dat je niet 'opnemen' bedoelt maar overzetten? Bij mijn Samsung doe ik de kabel in pc en foon en sleep dan via de verkenner muziek in de map 'sounds' (of zoiets) op de foon.

Bluethooth

Ik heb ook een Star, en werd ook niet wijs uit de handleiding.
Na een paar avonden geknungel en gepruts kreeg mijn man een helder moment. Bluethooth!
Onze pc heeft geen bluethooth, maar bij Mediamarkt (of een andere electronicazaak) kun je van die USB-bluethooth-sticks (prachtig woord, hopelijk snap je wat ik bedoel)kopen. Die plug je in een USB-poort van de pc, doorloopt een paar simpele stappen om je aan te melden en hoppa, je kunt alle muziek, foto's en dergelijke gewoon vanaf je pc via bluethoot naar je telefoon sturen. En andersom, dus als je leuke foto´s hebt gemaakt kun je die ook zo op de pc zetten.

Puck

Puck

24-06-2010 om 13:38

Nee hoor bibi

"Ik moet de mobiel dan toch eerst ergens op een \'stand\' zetten zodat hij de muziek gaat opnemen? "
Nee hoor, gewoon een kwestie van computer en mobieltje laten communiceren met elkaar via touwtje, bluetooth of wat dan ook tot de mogelijkheden behoort en overzetten. Ook de MP3's in ons huishouden hebben geen stand voor "overnemen" of opnemen zoals jij dat noemt.

bibi63

bibi63

24-06-2010 om 16:18

Oke

Dan ga ik het maar gewoon eens proberen met PC en mobiel aan elkaar te pluggen en zien of het werkt.
Ik laat van me weten.
Groetjes,
Bibi

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.