Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

Help, iemand hier verstand van? Verkeerd e-mailadres gebruikt

Ik heb net dure kaarten verkocht via marktplaats. Nu heeft degene een hotmail.nl account. Ik heb hem naar hotmail.com gestuurd per ongeluk!!!
Wat kan ik doen. Iemand enig idee??

Nou

Alsnog ook naar hotmail.com sturen ...

Ik bedoel

Hotmail.nl 😂😂😂

Kikki39

Kikki39

26-08-2019 om 17:37 Topicstarter

Dat snap ik. Maar als die ander hem opent

Kikki39

Kikki39

26-08-2019 om 17:51 Topicstarter

Zit hier gewoon te janken, want ik weet echt niet wat te doen. Wat een domme fout. Ik heb zelf namelijk ook.com dus wist niet dat.nl bestond

Kikki

Gauw een mailtje erachteraan dat het een fout was en niet gebruikt moet worden

Kikki39

Kikki39

26-08-2019 om 18:04 Topicstarter

Dat heb ik gedaan. Maar ja, je weet tegenwoordig niet meer wie ze krijgt, zijn mensen te vertrouwen. Als het bij mezelf zou gebeuren, geen haar op mijn hoofd dat ik de kaarten zou gebruiken. Maar ja!! Hopelijk komt het bij de goede terecht!

De juiste koper mailen dat ze vroeg moeten gaan, zodat hun kaarten sowieso als eerste worden gescand.

Kikki39

Kikki39

26-08-2019 om 18:12 Topicstarter

Het

Gaat om heel veel bioscoopbonnen die een jaar geldig zijn. Ik weet niet zo goed wat ik ermee moet. Voor hetzelfde geld is er niks aan de hand. Als ik het zeg zit degene bij iedere keer dat ze naar de film gaat ook met een last of de bonnen het wel doen, dat werkt ook niet echt. Daarbij denk ik ook weer dat ze kan gaan zeggen dat ze het niet deden.

Jacquel

Jacquel

26-08-2019 om 19:07

Misschien bestaat dat .com adres niet eens

Heb je al gekeken of je een Message Delivery Failure bericht hebt gekregen? Check ook even je spambox voor zo'n bericht, soms worden ze voor spam aangezien door de server.

Kikki39

Kikki39

26-08-2019 om 19:10 Topicstarter

Jawel

Het bestaat wel. Want ik heb geprobeerd om dat mailadres te maken, maar het bestond al.

Triva

Triva

26-08-2019 om 19:13

ja en

wat als de eigenaar in Amerika zit? Wacht nou gewoon maar eens af.

Suze

Suze

27-08-2019 om 04:03

Lijden

Een mens lijdt het meest van het lijden dat hij vreest.

Ik zou wel het foute e-mailadres mailen en vragen of ze de mail met bijlage willen wissen, maar of ze dat wel even aan jou willen laten weten. Wie weet reageren ze gewoon netjes. Die zijn er genoeg.

En bedenk anders maar zo: het is balen (ik zou ook balen als ik jou was), maar er zijn echt veel ergere dingen. Fijn om het een beetje in perspectief te plaatsen.

Succes ermee. Hopelijk valt het mee.

Kaaskopje

Kaaskopje

27-08-2019 om 09:06

Bioscoop bellen

Ik zou de organisatie, het bedrijf, van de bioscoopbonnen bellen en vragen of ze onbruikbaar gemaakt kunnen worden en je nieuwe kunt krijgen. Geen idee of dat mogelijk is, maar niet geschoten is altijd mis.

Kaaskopje

Kaaskopje

27-08-2019 om 09:08

Suze

Ja, brand is erger, dood ook, maar als je bijvoorbeeld krap bij kas zit en dat een reden was om de kaarten te verkopen, kun je wel janken als het dan verkeerd gaat.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.