Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

🎧 Help mij met mijn onderzoek naar luisterverhalen voor kinderen

Hoi allemaal,

Ik ben Anniek, trotse Moeder van mijn dochter Maud. Ik ben op zoek naar een warm en veilig alternatief voor schermtijd en doe daarom een kort onderzoek naar luisterverhalen/audioboeken voor kinderen.

Het invullen kost maximaal 3 minuten en onder alle deelnemers verloot ik een Prénatal cadeaubon t.w.v. €15.

Linkje mag ik hier niet delen dus stuur een berichtje of drop een comment en ik stuur hem je!

Alvast enorm bedankt voor je hulp. 💛

Als je je bericht in de goede rubriek zet hoef je niet eerst tien onzinposts te maken voordat je een linkje kunt neerzetten. https://www.ouders.nl/forum/onderzoeks-oproepen-en-enqu%C3%AAtes

je kweekt nu niet echt veel sympathie door onzinnige antwoorden op oude topics te geven, zodat je een link kunt plaatsen. Lees even de forumregels!

Misschien kan je eerst even vragen of ze al je onzin reacties willen verwijderen. Nu heb je draadjes uit 2017 etc naar boven gehaald. Bloedirritant is dat. 

Vervolgens kan je eerst wat uitleg geven wat je precies wil. Luisterverhalen bestaan al heel lang. 

en wat heeft er mee te maken dat je een kind hebt? Omdat je een bon wil weggeven denk ik dat je of studeert of van een commerciële organisatie bent. 
je onderzoek lijkt me overbodig er zijn al veel luisterboeken 

Ik zie bij een warm en veilig alternatief voor schermtijd iets anders voor me, dan een kind (in haar eentje?) een verhaal te laten luisteren. Dan zou ik het meer zoeken in iets samen doen, knutselen, naar buiten, dansen of wat je maar kunt bedenken. Als alternatief voor het luisterboek kun je ook gewoon voorlezen terwijl kind lekker tegen je aanligt. Dat is pas warm en veilig.

Schemerlampje schreef op 13-08-2025 om 09:58:

Ik zie bij een warm en veilig alternatief voor schermtijd iets anders voor me, dan een kind (in haar eentje?) een verhaal te laten luisteren. Dan zou ik het meer zoeken in iets samen doen, knutselen, naar buiten, dansen of wat je maar kunt bedenken. Als alternatief voor het luisterboek kun je ook gewoon voorlezen terwijl kind lekker tegen je aanligt. Dat is pas warm en veilig.

Ja maar dan kan ze niks verkopen. 

Annaniem2023 schreef op 13-08-2025 om 15:48:

[..]

Ja maar dan kan ze niks verkopen.

TO heeft inmiddels een ban, dus verwacht geen terugkoppeling meer.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.