Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

Benina

Benina

17-01-2010 om 21:05

Hoe kies ik een nieuwe mobiel met abonnement?

Advies van mijn man: zoek eens wat informatie bij OO.

Dus bij deze....

Ik heb een nieuwe mobiel nodig met mobielabonnement voor ong 150 min. bellen en 150 smsjes, geen internet.

Hoe moet ik in vredesnaam dat vinden? Waar moet ik dat bestellen?

Ik wil graag een telefoon met touchscreen. Welke is goed? Ik heb zelf goede ervaringen met Samsung en LG. Dus het liefst heb ik een telefoon van één van die merken.
Maar wanneer ik de sites bekijk van alle providers (met daarbij de mobielen) dan zie ik door de bomen het bos niet meer.

Ik zit nu inmiddels ruim 2 uur achter de pc en heb nog steeds een flauw idee wat ik nu moet kiezen. Wat is het voordeligst etc.

Wie kan mij wat meer helpen?

Gr. Benina

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

ik heb de samsung star,ik ben een leek op het gebied van mobieltjes en wilde een toestel wat heel simpel te bedienen is,en dat is de samsung star.
er zit van alles op hoor ,mp3,internet bluetooth enzenz,maar dat gebruik ik allemaal niet.
ik bel en sms en dat is het.
De samsung star is 129 euro en ik heb een abbo van 8,95 p/m bij vodafone.
100 belminuten en 150 sms-jes,dat is voldoende voor mij.
je kan ook een vodafone abbo nemen van 22,50 p/m ,dan krijg je het toestel gratis en kan je over een jaar je abbo omzetten naar een goedkoper abbo.

Superdeal

ik heb een poos de aanbiedingen in de gaten gehouden, tot vorig jaar er een leuke superdeal voorbij kwam http://www.superdeal.nl/offers/?kw=superdeal&adused=3814825994&gclid=CJrGuPHOrZ8CFeZr4wodAQSC1g

ik betaal nu voor 150 minuten (bel of sms) 8,75 per maand en kreeg er een LG cookie bij, een leuke deal!

Manlief had nog een goed toestel, heeft deze voor 10 euro simlockvrij laten maken (bij een winkel) en heeft nu voor 4,75 een abo van 150 minuten (simonly)

Typhone