Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

Benina

Benina

17-01-2010 om 21:05

Hoe kies ik een nieuwe mobiel met abonnement?

Advies van mijn man: zoek eens wat informatie bij OO.

Dus bij deze....

Ik heb een nieuwe mobiel nodig met mobielabonnement voor ong 150 min. bellen en 150 smsjes, geen internet.

Hoe moet ik in vredesnaam dat vinden? Waar moet ik dat bestellen?

Ik wil graag een telefoon met touchscreen. Welke is goed? Ik heb zelf goede ervaringen met Samsung en LG. Dus het liefst heb ik een telefoon van één van die merken.
Maar wanneer ik de sites bekijk van alle providers (met daarbij de mobielen) dan zie ik door de bomen het bos niet meer.

Ik zit nu inmiddels ruim 2 uur achter de pc en heb nog steeds een flauw idee wat ik nu moet kiezen. Wat is het voordeligst etc.

Wie kan mij wat meer helpen?

Gr. Benina

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

ik heb de samsung star,ik ben een leek op het gebied van mobieltjes en wilde een toestel wat heel simpel te bedienen is,en dat is de samsung star.
er zit van alles op hoor ,mp3,internet bluetooth enzenz,maar dat gebruik ik allemaal niet.
ik bel en sms en dat is het.
De samsung star is 129 euro en ik heb een abbo van 8,95 p/m bij vodafone.
100 belminuten en 150 sms-jes,dat is voldoende voor mij.
je kan ook een vodafone abbo nemen van 22,50 p/m ,dan krijg je het toestel gratis en kan je over een jaar je abbo omzetten naar een goedkoper abbo.

Superdeal

ik heb een poos de aanbiedingen in de gaten gehouden, tot vorig jaar er een leuke superdeal voorbij kwam http://www.superdeal.nl/offers/?kw=superdeal&adused=3814825994&gclid=CJrGuPHOrZ8CFeZr4wodAQSC1g

ik betaal nu voor 150 minuten (bel of sms) 8,75 per maand en kreeg er een LG cookie bij, een leuke deal!

Manlief had nog een goed toestel, heeft deze voor 10 euro simlockvrij laten maken (bij een winkel) en heeft nu voor 4,75 een abo van 150 minuten (simonly)

Typhone

Ik heb sinds een week een abonnement via Typhone. Was tot 10.jan. geldig en van T-Mobile . 100 belminuten en 30 sms en de Samsung Star voor 6.25 per maand voor een periode van 2 jaar . Wel 9,95 aansluitkosten maar blijft wel super goedkoop. Misschien dat er mweer goedkope dingen op staan.

Benina

Ik wilde in 1e instantie een sim-only nemen via Ben. Ik bel heel erg weing dus wil een kleine bindel en kwam daar het voordeligst uit. 5,95 per maand . Nu heb ik voor 30 cent meer dezelfde bundel alleen heb ik er een toestel bij. Dat had ik niet echt nodig maar voor die 30 cent vond ik dat wel erg leuk.
129,00 voor de Samsung Star is duur , zeker als je er ook nog eens een abonnement bij neemt. Er zijn via Vodafone op dit moment enorm veel aanbiedingen van 7,95 incl dit toestel. Via de Flair, de Viva de Kampioen en zelfs via de site van Hi. De laatste biedt hem aan voor 13,95 per maand dus die 22,50 is echt veel te duur. Die zou ik dan eerder nemen,ik ben niet stuk van Vodafone. Zij bieden dit toestel al maanden aan alleen is hij nooit leverbaar. Het is een fijn en makkelijk te bedienen toestel . Typhone heeft elke week nieuwe aanbiedingen dus goed in de gaten blijven houden.

2 jarig abonnement is voor mij

veel voordeliger dan mijn prepaid kaart (daarbij zijn de belminuten veel duurder) en die 8,95 betaal ik 2 jaar, dan heb ik het toestel ongeveer zelf betaald en bijna niets voor mijn belminuten, dus voor mij kan het wel uit.
Ik bel niet veel, en ik bel nu minder vanaf mijn thuistelefoon omdat ik anders mijn minuten niet opkrijg, dus ik bespaar ook weer op mijn vaste telefoonkosten (van vast-> mobiel)
Als het goed is mag men niet meer zomaar het abonnement verlengen na 2 jaar, dus krijg je bericht, maar je kunt natuurlijk ook zelf de datum van verlopen in de gaten houden en dan zelf een nieuwe aanbieding opsnorren.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.