Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

Digital Family

Digital Family

12-06-2020 om 14:13

Hoe voorkom ik dat mijn kind verslaafd raakt aan sociale media of games?

[advertentie] Digitaal mediagebruik: Hoe kunnen gezinnen hier het beste mee omgaan?

Vooral in deze tijd… Veel ouders zitten met vragen als:

• Hoe krijg ik als ouder grip op het digitale mediagebruik in mijn gezin?

• Hoe voorkom ik dat mijn kind ‘verslaafd’ raakt aan sociale media of games?

• Vanaf welke leeftijd is het verstandig om mijn kind een smartphone te geven?

Helaas weten we nog veel te weinig om deze vragen goed te kunnen beantwoorden. Daarom zijn we het Digital Family project gestart en zoeken we GEZINNEN MET KINDEREN VAN 10-18 JAAR

Doet uw gezin mee? Heeft u kinderen in de leeftijd van 10 tot 18 jaar? En wilt u met uw gezin bijdragen aan wetenschappelijke kennis, zodat ouders in de toekomst beter geadviseerd kunnen worden over de mediaopvoeding van hun kinderen? Doe dan mee aan het Digital Family project van de Universiteit Utrecht door allemaal een online vragenlijst in te vullen. U ontvangt dan een giftcard t.w.v. €20 (€5 per deelnemend gezinslid).

Daarnaast maakt uw gezin kans op één van de vele prijzen die verloot worden, zoals toegangskaartjes voor gezinsevenementen of een iPad. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30 minuten. Meer informatie over ons onderzoek is te vinden op www.uu.nl/digitalfamily. Daar vindt u tevens een aanmeldformulier. Heeft u vragen? Mail ons gerust: [email protected].

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.