Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

Merel

Merel

19-07-2012 om 19:26

Hotmail account gehackt

Mijn zoon had/heeft een hotmail adres en onlangs met een of ander spelletje had hij zich laten verleiden zijn e-mail adres en wachtwoord te geven. Daarmee heeft iemand de credits van een spelletje 'gestolen' en wilde zoon zijn hotmail adres veranderen. Nu is er een probleem. Als verificatie wordt er een mail gestuurd naar mijn oude e-mail adres (van planet) maar ik zit helemaal niet meer bij planet, dus kan daar geen mail meer op ontvangen. Dus zoon kan zijn hotmail niet meer activeren. Een nieuw hotmail adres aanmaken doet hij liever niet, want dan kan hij (blijkbaar) ook niet meer op andere spellen inloggen.
Weet iemand wat we/hij nu nog kan doen? Ik kan niet meer op mijn planet adres. (en we hebben toen ik een nieuw adres kreeg het bij heel veel programma's veranderd, maar bij hotmail vergeten)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
kastanjet

kastanjet

20-07-2012 om 08:31

Heb ook eens zoiets gehad

met account van zoon. Heb contact opgenomen per mail met de klantenservice van hotmail en de situatie uitgelegd Uiteindelijk heb ik een kopie van mijn paspoort moeten opsturen en volgens mij een kopie vd ID van zoon. Ik weet het niet meer precies, maar op de een of andere manier is het toen geregeld.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.