Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

Tirza G.

Tirza G.

21-09-2010 om 20:23

Hp-laptop mediamarkt niet te vinden

Bij een MM-vestiging hier redelijk in de buurt, staat een HP-laptop in een aantrekkelijke configuratie voor een aantrekkelijke prijs:
HP G62-B09EDProcessor type: Intel Core i5-460M, RAM: 4 GB, Grafische kaart: Intel HD Gfx, Type: Notebook, Processor merk: Intel, Processor model: Core i5, Processor nummer: i5-460M, Processor snelheid: 2.53 GHz, Hard drive capacity: 500 GB
Ik weet niet of de link naar het ding doorkomt, ik hoop het:
http://tinyurl.com/36zs95p
Wij zouden graag meer lezen, weten en vergelijken aan deze laptop maar we kunnen hem verder nergens vinden. Zelfs niet op de site van HP, dat is toch wel wonderlijk? Iemand hier die beter kan zoeken?

Tirza

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Primavera

Primavera

22-09-2010 om 12:23

Site hp

Hallo Tirza,
Op deze site van HP heb ik hem gevonden: http://h20000.www2.hp.com/bizsupport/TechSupport/Document.jsp?lang=en&cc=us&objectID=c02505584&jumpid=reg_R1002_USEN
Hij is waarschijnlijk vrij nieuw, dus vandaar dat er nog geen reviews te lezen zijn. De pest van HP is dat ze een ander etiketje geven aan dezelfde of bijna dezelfde laptop afhankelijk van waar en wanneer hij verkocht wordt, zodat je niet gauw doorhebt dat een buitenlandse recensie in wezen over dezelfde PC gaat. Bij HP verschilt het namelijk nog al, je hebt laptops G62-... die waardeloos schoren en laptops G62-... die voor de prijs best wel een goed koop zijn.
Een goede site waar recensies ook daadwerkelijk objectieve metingen doen en niet alleen op de impressie van de auteur afgaan is notebookcheck. Notebookcheck.com (in het Duits) is de meest uitgebreide, maar je hebt ook notebookcheck.nl (in het Nederlands) en notebookcheck.net (in het engels) waar een groot deel vertaald is. De laptop die jij op het oog hebt staat er helaas niet bij.
Groeten Primavera

mosie

mosie

22-09-2010 om 12:32

Tirza

Toevallig was ik gister ook in MM en werd me deze laptop aanbevolen. Wij zijn op zoek naar eentje vnl voor onze zoon ( zie draadje boven) Ook ik kon er niets over vinden.
Primavera,bedankt voor de tip, ik ga zeker even op die sites kijken en verder lees ik mee met dit draadje!
gr.
Mosie

Tirza G.

Tirza G.

22-09-2010 om 14:02

Nou ja zeg

Wat knáp van jouw Primavera! Weer allemaal info die ik niet wist, ik ga eens even lekker lezen, dank je wel!

Tirza

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.