Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

Leandra

Leandra

22-07-2011 om 22:22

I pod, mp3 speler, mp 4 speler

Hoi,

ik heb een mp 3 speler waar ik totaal niet mee uit de voeten kan. Ik kan er niets op vinden. Zit geen schermpje op. Ik wil dus wat anders. Maar ik heb er geen verstand van. Wat is het verschil tussen een mp4 speler en een mp 3 speler. IS een i pod handig en welke dan? Welke mogelijkheden zijn nog meer handig om te hebben? En natuurlijk, welke is makkelijk te bedienen? Zodat ik weet welke liedje ik hoor en makkelijk kan zoeken. Wie weet raad?

groetjes leandra

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Kate

Kate

24-07-2011 om 15:53

Verschil mp3 en mp4

Een mp3 speler speelt alleen muziek af en een mp4 speler muziek en ook filmpjes.
Ik zou gaan voor de iPod touch! Daar kun je muziek en filmpjes mee afspelen, is duidelijk, overzichtelijk en simpel in gebruik. Plus dat je er ook mee kan internetten enzo want er zit Wifi op. Je hoort het: een echte Apple fan hier

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Kate

Kate

24-07-2011 om 15:55

Trouwens

Bijna vergeten: hij is trouwens ook te gebruiken als e-reader.

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Leandra

Leandra

24-07-2011 om 21:32

I-pod touch 4

heb ik gekocht! Inderdaad voor € 199,-. Maar het is een examencadeau van mijn moeder voor mij. Had het er zelf niet voor betaald. Ik ben er erg blij mee! Moet nog even een dagje wachten om mijn bankgegevens te kunnen bevestigen en dan kan ik er apps opzetten. Ook geweldig dat er boeken op kunnen.
Bedankt voor jullie reacties.
Kate als je nog tips hebt voor leuke apps, laat het dan even weten .

Groetjes Leandra

Kate

Kate

27-07-2011 om 22:31

Tips

Tips voor apps? Ik roep maar wat ...
Ouders Online natuurlijk, Nu.nl, Telegraaf, AD, Teletekst, Pathé, Reclamefolder, Hyves, Twitter, Facebook, Angry Birds, Donorcodicil, Shazam, Lingo, Yellowbrick (als je dat hebt), je bank heeft vast ook een app,, Photoshop, Linda magazine (ontvang je elke week een grappig compliment van een BN'er), Viva forum, Veronicagids, Buienradar, Uitzending gemist,
IP free, Live Profile (een app om te pingen, een soort gratis sms'en via het internet, met andere iPod's, iPad's, iPhone's en de meeste andere mobiele smartphones. Verschil met Whatsapp ed is dat je hier geen telefoonnummer voor hoeft te hebben), Talking Tom, ANWB, de Telefoongids, Songify en verder vooral tig spelletjes ed.

Om e-books te kunnen lezen heb je bv iBooks.

Wat ook erg leuk is zijn gratis fotobewerkingsapps. Simpel je foto in een grappig frame plaatsen (bv Photo phunia) of tekst toevoegen, of foto's vervormen (bv Squeeze it)

Veel plezier!

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.