Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

bertje1

bertje1

17-04-2011 om 11:13

Ik lig achter... wie praat me bij en advies ds etc?

wij gaan met vakantie en dan moeten de kids wat vaker 'vermaakt' worden, niet alleen met kleuren/lezen.... Ik dacht aan een DS maar ben echt totaal niet op de hoogte. Wil absoluut geen 3D ding, heb altijd die dingen stom gevonden de kids doen gewoon computerspelletjes. Maar... zo'n meeneemding en nu in de gedaalde prijzen periode, misschien wel een idee? Wie geeft mij tips? (kids zijn 6-11 jaar). En: markplaats of bart smit?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Inge M

Inge M

17-04-2011 om 19:13

Verwijzing naar vorige discussie

Hoi, je vindt hier nuttige info over de verschilende nintendo ds-en:
http://www.ouders.nl/cgi-bin/TMMforum/FRshowpost.cgi?template=4&actueel=0&archief=1&zoek=ds&thread=165365&forumsel=31&forum=31&post=2703404

Verder is het goed om te weten dat spellen gedownload kunnen worden, dan moet je wel een speciaal kaartje kopen. Dat kost zo'n 20 euro.
In dat geval hoef je geen dure spellen te kopen.

Vic

Vic

17-04-2011 om 21:42

En dan is het ook goed om te weten

dat het downloaden van spelletjes illegaal is.

mijk

mijk

18-04-2011 om 10:48

Mijn kinderen zijn gewoon heel retro

en hebben beiden een tweedehands gameboy advance. Apparaat kost rond de 30 euro. Spelletjes zo tussen de vijf en de tien euro. het grappige is dat de kinderen uit de klas die gameboys heel erg leuk vinden.

Zoon is ook altijd heel trots op hoeveel geld wij besparen..

Mijk

bertje1

bertje1

19-04-2011 om 20:48

Nog iets: bart smit aanbieding nonsens-merk

er staat op zich wel een leuk ding nu in de bart smit, met veel spelletjes, maar geen echt merk zeg maar. En ik vind het scherm toch wat klein... tja. wat te doen?

Jesse_1

Jesse_1

20-04-2011 om 11:02

Ingem

Sinds 1 juli afgelopen jaar is het verboden deze kaartjes te verkopen. Het is dus niet zo eenvoudig om er aan te komen. Het kan ook behoorlijke problemen geven als je de DS wil laten maken en ze merken dat er zo'n kaartje in zit of gezeten heeft.
Jesse

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.