Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

tabletje

tabletje

20-02-2013 om 15:11

Ik wil een tablet omdat....?

Ik denk erover om een tablet aan te schaffen, omdat me dat makkelijker lijkt dan elke keer de laptop te openen. Met name voor social media en mail eigenlijk.

Maar er zijn natuurlijk nog veel meer mogelijkheden met een tablet, kind had het al over spelletjes en filmpjes kijken. Beetje mutserig misschien, maar een filmpje onderweg kijken gaat toch niet? Spelletje wel, maar een filmpje moet je dan toch eerst downloaden?

Kortom, ik kan nog wel wat info gebruiken waarom een tablet handig is. Geen discussie over merk, maar puur: wat kan ik er allemaal mee?

Alvast bedankt

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Films

kan je overzetten of downloaden. Wij hebben nu zelfs een Ipad houder in de auto zodat er films kunnen worden gekeken of gespeeld. Vroeger deden we dat met de portable dvd speler.

Een tablet is leuk, handig. Kortom nice to have, maar geen must have (vind ik).

Mona

Mona

20-02-2013 om 22:49

Leuk

Ik wilde er nooit eentje omdat ik het een onzin aankoop vond maar nu we er eentje hebben (man kreeg er eentje van het werk, daar heeft hij hem voor nodig) vind ik het een erg leuk ding. Nu heb ik zelf geen laptop hoor, dus vind het heerlijk om lekker op de bank met de ipad te 'spelen'. Pak 'm ook vaak even tussendoor om bijv. te kijken naar een filmrecensie op imdb. Of eventjes facebooken, zelfs typen gaat best makkelijk. Je schijnt er ook boeken op te kunnen lezen en inderdaad, films kan je er wel opzetten, dan kan je kind onderweg film kijken.
Wat Gonniegans ook zegt, geen musthave, maar wel een leuk hebbeding.

lennest

lennest

22-02-2013 om 08:30

Tablet

Ik lees er boeken op, surf op het internet, mail, speel spelletjes, werk er mee: vooral vergaderstukken lezen en bewerken, kijk er tv mee als de rest van de familie iets anders wil zien, heb er films op staan. En ik ben thuis niet de enige die er zo intensief mee omgaat.

Rosa van der Zanden

Rosa van der Zanden

23-02-2013 om 21:27

Wat je er mee kunt

Razendsnel internetten, snel switchen tussen diverse programma's (vakantiereview lezen, googlemaps bekijken), youtube, de apps waardoor je nog sneller binnen een programma bent, bankieren, lezen, spelletjes, social media, pinterest, boek downloaden, even checken welke films vanavond op de tv zijn of in de bioscoop (en meteen even reserveren), muziek via de stereo afspelen, tijdens hersenloze activiteiten zoals strijken iets via uitzending gemist bekijken, topo oefenen met kind, tafels/klokkijken/woordjes oefenen enzovoort.
De iPad staat op nummer twee van apparaten die binnen een week worden vervangen als het kapot gaat. De wasmachine staat op één.
Rosa van der Zanden

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.