Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

Ik zoek een mobiel zonder fratsen

My god, ik ben op zoek naar een simpele mobiele telefoon zonder extra gadgets/handigheidjes etc. Gewóón, een toestelletje dat kan bellen. Ik zie onmiddellijk door de bomen het bos niet meer. Er hoeft geen camera op, geen video, geen radio, echt niks, ik moet ermee kunnen bellen en sms'en. Een abonnement sluit ik elders af. Wie weet een simpel en betaalbaar model/merk?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Suzanne

Suzanne

26-05-2010 om 21:08

Samsung e1120

Goedkoop en eenvoudig: Samsung E1120
Kleurenscherm met 65.000 kleuren
Polyfone beltonen
Sms met T9
Agenda en rekenmachine
Verder niets, geen foto's, geen radio, enz. enz..

marie

marie

27-05-2010 om 10:15

Samsung c260

Hallo
Onze dochter heeft de Samsung C260.
Inderdaad een gewoon toestelletje zonder toeters en bellen
http://www.samsungmobile.nl/mobile/C260
Groetjes

Anneque

Anneque

27-05-2010 om 11:46 Topicstarter

Ah kijk!

Zo kom ik wel uit, dank!

Anneque

Anneque

27-05-2010 om 13:57 Topicstarter

Nog een vraag (prepaid/simlockvrij)

Ik verkeer in de veronderstelling dat een prepaidtoestel (dat ik niet zoek) altijd een simlock heeft. En dat, als er bijstaat: simlockvrij, het dus géén prepaid mobiel betreft. Klopt dat?
Ik zie nl. (bij een beschrijving van 2 bepaalde nokia's) beide termen staan bij de specificaties. Deze 2 toestellen zouden zowel prepaid als simlockvij zijn. Volgens mij kan dat niet? of toch?

Kim30

Kim30

27-05-2010 om 14:32

Kan wel

Prepaid wil zeggen dat je geen abonnement hebt maar gewoon in de winkel beltegoed haalt. Bij simlock wil kan je alleen van een bepaalde provider gebruik maken (abonnement of prepaid). Dus als ie simlockvrij is dan kan je kiezen uit alle providers en ben je niet gebonden aan persé diegene van wie je de telefoon gekocht hebt.

Overigens kan je bijna overal de simlock eraf laten halen.

Suzanne

Suzanne

28-05-2010 om 10:45

Simlockvrij toestel

Er worden zeker simlockvrije toestellen zonder abonnement verkocht. Je kunt dan gewoon de kaart erin doen die jij wilt, of dat prepaid of met abonnement is, maakt niet uit.

Anneque

Anneque

28-05-2010 om 14:41 Topicstarter

Oké

Het is me (ongeveer duidelijk. Ik heb een Nokiaatje uitgezocht.
Dank!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.