Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
26-11-2011 om 19:54
Aangezien mijn digi-camera dus verouderd blijkt en niet op Windows 7 toepasbaar is wil ik kijken of er een nieuwere is. Maar volgens mij is nu alles met interne opslagcapaciteit?
Of is er nog een andere manier om de bandjes op je computer te krijgen? Of op DVD?
26-11-2011 om 20:25
Wat voor camera
Wat voor een camera heb je? Mijn vader had een video 8 camera, met bandjes dus, en die heeft een soort convert programaatje (Met apparaatje geloof ik zelfs) gekocht voor een euro of 15 en toen zijn hele lading filmpjes digitaal gemaakt en op een dvd gebrand.
Ik zou even gaan zoeken op het merk van je camera en dan iets van "convert" ofzo. Het ding wat mijn vader kocht is alweer 4 jaar oud (dus waarschijnlijk al verouderd, er zal vast inmiddels iets moderners en beters voor te vinden zijn)
26-11-2011 om 23:31
Heb je hier iets aan
ik heb een linkje voor je gevonden, misschien kom je er hiermee uit:
http://www.supermediastore.com/article/u/tape-minidv-to-dvd
27-11-2011 om 23:14
het snelst en het slimst en goedkoopst is denk ik een harddiskrecorder kopen!