Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

In welk lettertype bekijk je het forum?

Ik ben voor de gein eens even aan het uitproberen of ik het forum in Mozilla in een andere lettertype dan Times New Roman kan bekijken, en ik merk dat ik het verrassend moeilijk vind om een lettertype te selecteren dat me bevalt. Ook de lettergrootte luistert nauw (kijk nu in 16).

In welke lettertype en met welke lettergrootte bekijk jij het forum?

Chris

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Tijgeroog

Tijgeroog

19-01-2010 om 12:27

Standaard

Ik heb er nooit aan gedacht om het te veranderen, maar Times New Roman vind ik idd ook niet zo'n fijn lettertype.

Lettertypes die ik zelf vaak gebruik, omdat ik ze prettig vind om naar te kijken, zijn Tahoma en Verdana.

Als je het lettertype aanpast in Firefox, verandert het dan alleen voor OO, of voor alle websites?

ChrisH

ChrisH

19-01-2010 om 14:21 Topicstarter

Volgens mij

Verandert het lettertype alleen voor websites waar het lettertype niet al is ingesteld. Ik zal Tahoma en Verdana eens proberen

Chris

Kaaskopje

Kaaskopje

19-01-2010 om 21:06

Arial

vind ik een prettige leesletter.

Chrome

Toevallig ben ik hier ook vanmiddag mee bezig geweest. Ik heb google chrome op de pc gezet en ben bezig geweest om een normaal lettertype te vinden. Zelf de standaard zag er niet fijn uit. Rare letters. Al googlend kwam ik er achter dat je instelling in windows moet veranderen voor een normaal lettertype.
start->instellingen->configuratie->beeldscherm-> vormgeving->effecten en vervolgens bij randen van lettertype clear type selecteren en voila....weer normale letters!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.