Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
25-05-2010 om 15:23
Zeer regelmatig krijg ik de melding dat ie niet meer werkt en afgesloten moet worden. Ik word er niet goed van.
Vandaag wil ik in het archief zoeken naar wasmachines en als ik op 'zoek' heb geklikt reageert ie weer eens niet meer.
Uit de scan van F-secure (bedrijfsversie) komt niets vwb een virusje.
Wat kan ik doen?
25-05-2010 om 19:18
Makkelijk
Explorer deleten en voortaan Firefox gebruiken Werkt heel stabiel, je kunt allerlei makkelijke add-on's installeren, de knoppen vind ik prettiger werken enz enz
25-05-2010 om 21:20
Hier ook
maar ook bij Firefox. Ik ben hier een leek in, maar ik zie wel eens voorbijkomen dat er iets met 'dept' is. Ik weet niet, en durf dat ook niet, hoe ik dat op moet lossen. En als ik op Facebook bezig ben is het helemaal ergernis. Dat ligt echt aan Facebook volgens mij. Ik moet er echt eens naar laten kijken.
25-05-2010 om 23:16
Ook
Ik heb internet explorer ook opgegeven, ik had dat ook te vaak. Ik gebruik naar volle tevredenheid Google Chrome.
Margje
26-05-2010 om 20:02
Ook
Ik krijg ook heel vaak de melding dat explorer niet meer reageert en dan klik ik die melding weg en dan doet explorer het gewoon nog steeds! Erg wazig.