Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

Mabel Pines

Mabel Pines

03-12-2018 om 15:35

Interval timer - welke?

Ivm een opbouwprogramma heb ik een intervaltimer nodig. Ik heb een app gedownload en ingesteld op 25 minuten werken en dan 5 minuten pauze.
Nu blijkt dat deze timer het niet doet als de telefoon in pauzestand is. Dus heb ik de app verwijderd en een nieuwe erop gezet. Helaas hier hetzelfde probleem.

Wie iemand welke timer app wel goed doorwerkt op de achtergrond? Ook als de telefoon niet wordt gebruikt? Of moet ik iets doen met mijn instellingen om dit probleem te verhelpen?

Of... Is het slimmer om een fysieke timer te kopen? En wat is dan een goede?

Eigenlijk zou ik het liefst een soort programma instellen:
Na 20 minuten werken een aankondiging van de pauze
Na 25 minuten werken een pauze
Na 5 minuten einde pauze
Dit 2 keer en dan de derde keer een 15 minuten pauze.
Bestaat er zoiets? Ik werk niet alleen achter de computer dus het moet een mobiele oplossing zijn.

Alvast bedankt voor de tips.

Mabel Pines

Mabel Pines

03-12-2018 om 16:28

Weer...

Ik vond er nog één waarop ik echt een programma kon invoeren, maar ook deze stopt met aftellen als ik mijn telefoon weg leg...

Vogel

Vogel

03-12-2018 om 22:16

Zoek eens

onder pomodoro app. Volgens mij zou dat wel iets kunnen zijn.

Mabel Pines

Mabel Pines

03-12-2018 om 22:40

Pomodoro

Dat lijkt wel erg op Wunderlist, wat ik al gebruik als planner. Maar dat kan ik niet instellen als timer (vanaf NU 25 minuten), maar wel op 'gezette tijden'. Maar...dan kan ik net zo goed (beter?) allemaal wekkertjes zetten in mijn klok-app.

Niet helemaal wat ik bedoelde, maar het kan wel.

Lynna

Lynna

04-12-2018 om 06:57

Forest

Ik gebruik Forest. Is dat wat voor je?

Mabel Pines

Mabel Pines

04-12-2018 om 07:09

Instellingen

Alles wat ik tot nu toe heb geprobeerd met een timer stopt. Ik denk dat het aan mijn instellingen ligt, maar ik heb al van alles veranderd, zonder gewenst resultaat.
Ik heb nu Brain Focus. Dat komt dicht in de ebuurt van wat ik wil. Maar ook dat stopt na een poosje gewoon met aftellen. Ik zal Forest ook eens bekijken.
Bedankt voor de tips!

Mabel Pines

Mabel Pines

04-12-2018 om 08:02

Misschien....

Het lek is boven, vermoed ik.
Ik denk dat het fout gaat zodra ik met het knopje mijn scherm uitzet, ipv mijn telefoon weg te leggen waarbij het scherm vanzelf uit gaat. Dat zou ook verklaren waarom de timers soms wel, soms niet doorliepen.
Ik denk dat dit het is.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.