Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

Anna

Anna

13-09-2011 om 00:37

Iphone

Ik heb de oude IPhone van mijn zusje gekregen Het is een 3G en ik moet nog even internet voor er op regelen en alles verkennen.
Ik ben ook al druk aan het surfen voor meer info maar ik wil het toch ook hier even vragen.
Wie heeft goeie tips voor het gebruik en welke apps zijn leuk en/of onmisbaar? Die van Ouders Online heb ik er natuurlijk als eerste opgezet Ik heb er al een van de AH gevonden en eentje met het weerbericht maar er zijn er zoveel dat ik niet goed weet wat te kiezen. Zeker van de betaalde is het zonde als je een miskoop doet.
De IPhone is alleen voor mij trouwens dus er hoeven geen kinderapps op. Al is een spelletje voor jongste van 12 misschien wel handig als we lang moeten wachten, bedenk ik me nu.
Dus wie heeft tip voor deze Iphone newbie?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Rondkijken

Ga gewoon eens lekker neuzen in de app store. Klik op het tabblad gratis, dan zie je alleen gratis apps. Zet App Event erop dan krijg je deze maand elke dag een gratis app. Handig is ook whats app. Kan je gratis berichten en foto's versturen naar andere gebruikers.

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app

Primavera

Primavera

15-09-2011 om 18:14

Viber en skype

Via skype kun je gratis bellen, chatten als je onder draadloos internet belt. Met Viber kan het ook buiten internetbereik.

mirreke

mirreke

19-09-2011 om 11:20

Idd rondkijken op appstore. zelf heb ik oa

redelijk wat kranten, ook buitenlandse. De meeste kranten hebben een app, en vooral de Engelse en Amerikaanse en Duitse kranten doen aan uitgebreide berichtgeving via de app, dus gewoon lange artikelen.
Ik heb Kindle erop, de eReader van amazon, met inmiddels een heel rijtje boeken. Heerlijk, leest goed, altijd wat bij je en niet zwaar. Amazon zelf. Enkele spelletjes, idd voor kinderen onderweg, toch handig. Kinderboeken.
Een paar goede weerapps, een Nasa-app, een goede planner. Musea apps, EHBO apps.
Ik heb een iPod, dus geen internet onderweg, vandaar dat What's Up niet werkt, anders zou ik dat ook hebben!
Twitter.
OV App, uitzending gemist, Aljazeera, cnn, enz. enz.
Heel simpel.
Maar jouw app verzameling is natuurlijk helemaal afhankelijk van je eigen interesses en hobbies.

kaatje1972

kaatje1972

20-09-2011 om 09:58

Mirreke

Whatsapp kan ook niet op je iPod omdat je daar een telefoonnummer voor nodig hebt (en internet idd) maar Live Messenger (werkt hetzelfde maar dan met emailadres ipv telefoonnummer). Heb je ook internet voor nodig natuurlijk maar voor thuis is het wel handig misschien?

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

kaatje1972

kaatje1972

21-09-2011 om 15:10

Nieuwste rage

Tip:
Wordfeud (gratis online Scrabble) Zo leuk!!

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Anna

Anna

23-09-2011 om 23:52

Leuke tips

Ik ga ze allemaal goed bekijken. Een paar heb ik al gedownload.
Van Wordfeud heb ik begrepen dat je dat NIET moet gaan doen want het schijnt bijzonder verslavend te zijn Ik hoor tenminste op twitter regelmatig mensen klagen dat ze tot diep in de nacht hebben zitten te spelen

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.