Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

Dummy

Dummy

01-05-2020 om 01:43

Iphone: store probleem

Hallo
Ik woon in Frankrijk. Een goede vriend (een Vlaming) heeft mij zijn vroegere Iphone SE gegeven. Hartstikke mooi natuurlijk. Maar ik stuit op een probleempje waar hijzelf geen antwoord op weet: ik kan namelijk de app voor Facebook, Outlook en Leboncoin er niet op krijgen. Ik krijg de melding: 'Je account kan niet worden gebruikt in de Nederlands Store. Je moet overschakelen naar de Frans Store voordat je tot aanschaf overgaat.'
Ik heb al gezocht op google maar ik weet echt niet waarom de App Store op deze telefoon bepaalde apps niet kan downloaden. Het is wél gelukt met WhatsApp, Messenger, GIF Keyboard en Sygic (navigatie).
Wie kan mij helpen? Ik heb de taal op Frans staan en de regio op Frankrijk.

Lente

Lente

01-05-2020 om 10:28

Heb je de telefoon eerst teruggezet naar fabrieksinstellingen?

Als je niet met een blanco telefoon begint, blijft het verleden altijd ergens zitten.

Dummy

Dummy

02-05-2020 om 01:17

Volgens mij

heeft hij alles teruggezet maar ga hem toch nog een keer vragen of hij niet simpelweg foto's en andere persoonlijke dingen heeft gewist. Ik weet ook niet eens of hij de telefoon in Fr heeft gekocht of in B. Zal dat ook al verschil maken?

🎶🎵Sinbads vrouw🎵🎶

🎶🎵Sinbads vrouw🎵🎶

02-05-2020 om 09:30

Apple: mijn apparaten

Laat hem hier eens kijken: https://support.apple.com/nl-nl/HT205064

Als jou toestel nog in zijn lijst staat, dan kun jij doen en laten wat je wil, maar je komt er niet uit bij de Apple store,

Als hij hem daar verwijderd dan lukt dat wel.

Uitloggen.

Je hebt taal/regio veranderd in je instellingen. Heb je daarna uitgelogd en opnieuw ingelogd met je Apple id?

Dummy

Dummy

02-05-2020 om 16:01

Ga ik doen!

Sindbads vrouw, ik zal het hem na 11 mei laten zien, dan mogen we hier weer wat socialer leven. En Wil40, ik heb uit- en weer ingelogd, zonder verandering Bedankt voor het meedenken!

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.